Zakupy - cocolita.pl + ebay :)


Przychodzę z kolejnymi zakupami - tym razem kolorówkowo-akcesoriowymi ;) Robiłam zamówienie na cocolita.pl razem z innymi dziewczynami. Akurat ja nie zamawiałam tam dużo, mimo że byłam organizatorką zamówienia :P Przede wszystkim zależało mi na nowej paletce Sleek Vintage Romance. Skusiłam się także na białą kredkę e.l.f., która niestety jest słaba - ciężko nałożyć ją na linię wodną, by ten biały kolor był widoczny. Dorzucono mi też gratis w postaci testera cieni MUA. Ja drobinkowe lubię, więc może kiedyś poużywam ;)


Pod koniec sierpnia zamawiałam także dwie rzeczy na ebay - to były pierwsze moje zakupy na tym portalu. Kupiłam sobie chińską wersję pędzla RT - ale wydaje mi się, że jest mniejszy niż oryginał. Jest miękki i naprawdę fajny, chociaż ten czarny dół rączki chyba będę musiała sobie przykleić, bo czuję, że niedługo odpadnie :P Kupiłam też zamiennik Tangle Teezera za 5zł, żeby mieć do torebki. Jak dla mnie jest naprawdę duża różnica między oryginałem, a tą tańszą wersją.


No comments:

Post a Comment