Golden Rose, Classics: konturówka do ust, nr 306


W dzisiejszym, krótkim poście chciałabym Wam opisać konturówkę do ust, którą niedawno dorwałam na stoisku Golden Rose. Jest to popularny produkt z serii Classics, a ja posiadam nr 306, który też jest dobrze znany. Postanowiłam ją kupić, ponieważ uwielbiam intensywne róże na ustach, a poza tym nigdy nie miałam konturówki do ust, dodatkowo ten kosmetyk kosztuje 4,90zł.

Jak mówiłam - dzisiaj będzie krótko. Konturówka jest dość miękka i wyrysowanie konturu ust nie powinno być dla nikogo problemem. Dodatkowo jest dość woskowa, więc nakładanie jest przyjemne i idzie gładko. Samo wypełnienie całych ust też nie jest żadnym problemem właśnie dzięki tej miękkości i woskowości (niektóre konturówki są twarde i tępe, przez co ciężko cokolwiek namalować). Mimo że konturówka daje na ustach efekt matowy, to przy pocieraniu warg czuć jednak lekki poślizg i usta nie wydają się suche. Na moich ustach trzyma się ładnie kilka godzin (jak to produkty matowe), jednak po jakimś tłustszym jedzeniu trzeba nanieść poprawki. Ten odcień wygląda bardzo ładnie w połączeniu z pomadką Golden Rose Velvet Matte nr 04. Nie wylewa się poza kontur ust i nie rozmazuje. Nie zauważyłam, żeby przesuszała.

Kolor konturówki to intensywny róż, ale nie aż tak neonowy, jak się tego spodziewałam. Jeśli znacie pomadkę w odcieniu BARDZO neonowego różu, to dajcie koniecznie znać :)


Cena: 4,90zł     Pojemność: ?     Dostępność: stoiska Golden Rose, internet

No comments:

Post a Comment