Haul: Beauty UK, Collection, Hairstore, StrefaUrody


Hej! Znów piszę post o zdobyczach, ale trochę mi się tego uzbierało i postanowiłam, że Wam pokażę. Wczoraj spotkałam się z kuzynką i kolegą, którzy wyjechali na dwa miesiące do Anglii. Prosiłam Karolinę, żeby kupiła mi coś z MakeUp Revolution, jednak nie napotkała ich szafy. Postanowiła, że kupi mi coś innego. Nie wiedziałam co, więc prezent był dla mnie niespodzianką. Otrzymałam paletkę Beauty UK 04 Galaxy. Sama bym jej pewnie sobie nie kupiła, a jest naprawdę śliczna. Karolina uznała, że weźmie wersję z fioletami, bo takie odcienie właśnie lubię :D Cieni jeszcze nie macałam... zawsze mam przed tym opór, kiedy paletka jest nowa. Dostałam też szminkowy balsam do ust w formie kredki z firmy Collection. Jest to seria Galactica, a kredka to 01 Pink Rush. Chcecie post z paletką i makijażami? :D



Druga sprawa to paczka od hairstore.pl. Do testów otrzymałam szczotkę z włosiem dzika. Nigdy takiej szczotki nie miałam i byłam bardzo ciekawa, jak się będzie u mnie sprawdzać. Używam jej dopiero 4 dni, ale jak będę mieć już wyrobione zdanie, na pewno przeczytacie o niej na blogu. W ramach gratisu otrzymałam też zestaw Schwarzkopf - szampon, maskę i serum. Szampon (miniaturkę) i serum już kiedyś miałam z ShinyBoxa. Wtedy z szamponu nie byłam za bardzo zadowolona, mówiłam, że moje włosy są chyba zbyt zniszczone dla tego szamponu i że je wysusza. Jestem ciekawa, jak sprawdzi się teraz, w końcu minęło już 1,5 roku od tamtej recenzji.



Od portalu StrefaUrody otrzymałam dużą paczkę, w celu wykonania makijażu kosmetykami, które można otrzymać w ich sklepie. Miałam wybrać sobie produktu, którymi będę mogła zrobić pełny makeup. Makijaż wykonałam, niestety do części kosmetyków mam sporo zastrzeżeń, inne znów są naprawdę w porządku. Używałam ich tak naprawdę dopiero kilka razy, ale jeśli chcecie, to za jakiś czas dam Wam znać, na co warto się skusić, a na co nie. Co Wy na to? :)


No comments:

Post a Comment