Royals




  


Witajcie Kochani! :)

Zima już nastała, jedynym plusem, jaki w niej znajduję to to, że śnieg dobrze odbija światło i zdjęcia wychodzą lepsze.. 
Nie lubię kiedy jest mi zimno, ale cóż zrobić.. Jedyne co, to czekać aż się skończy :)

Dzisiaj zapraszam Was na mój wczorajszy outfit. 
Doszła do mnie w zeszłym tygodniu paczka i w niej ten pięny płaszcz (TUTAJ) . 
Myślałam, że będzie mi w nim zimno, ale nie... Z ciepłym swetrem pod spodem (TUTAJ) i rękawiczkami na dłoniach dawałam radę ;)


Hi My Friends! :)
It's winter already and I realy don't like it.
But it's brighter outside so that's the only advantage of the snow.
Today I wanna show you my yesterdays outfit. I was wearing this great coat (GET HERE).
I thought it wouldn't be warm enough for me but I felt really comfy and warm with a pink jumper under the coat (GET HERE)

















 | coat - Romwe | sweater - Romwe | skirt - Stradivarius | boots - Solo Femme |
| hat - Seppälä | necklace - Romwe | purse - hm | watch - EdiBazzar | gloves - nn | scarf - sh |

____________
Camera: Canon 600D
włosy: Joanna - Jesienny liść



Do następnego! :)

XOXOXO



Przypominam i swoim rozdaniu na FB :)


No comments:

Post a Comment