Electric BLUE (MUG)






Witajcie !:)

Dzisiaj bardzo prosty makijaż przy użyciu rewelacyjnego eyelinera w elektryzującym kolorze z Makeup Geek.
Sam produkt jest w swojej konsystencji świetny, rysowanie nim kreski to sama przyjemność. U mnie sprawdza się super, a był nawet wystawiony na próbę deszczową :)
Egzamin zdany, nic się nie ruszył :)
Mam też nadzieję, że od teraz posty będą Wam się lepiej oglądać, dzięki lepiej edytowanym przeze mnie zdjęciom :)

Hi! :)
Today a simple look using Makeup Geek's Electric liner. 
The product is great in its consistency, drawing a line is a piece of cake :) I really liked it and it passed the 'rainy day exam' :) Didn't wash off from my eyes :)



 

Dolną powiekę zdecydowałam się delikatnie zaakcentować szaro-srebrnym cieniem. [KLIK]
I decided to apply a grey/silver shadow onto the lower lid [CLICK]


Na usta nałożyłam pomarańcz, bo uważam że fajnie komponuje się z kobaltowym kolorem :) Jesień nie musi być smutna :) No, i pasowała mi pomadka pod kolor bluzki :)

I applied orange lipstick as I think it matches the liner's colour :) Autumn doesn't have to be sad :) And the lipstick matched my orange top :)


LIPS: Celia #13

Jeżeli podoba Wam się look, ja będę bardzo wdzięczna za kliknięcie w serducho :) (nie trzeba się logować)
 ---- KLIK ----
If you liked the look, I'd be grateful fot clicking the heart :) (No need to be logged in anywhere)





Aaaaaaaaaaaaaaa i dziękuję Kochani!
Liczba osób, które (mam nadzieję chętnie) obserwują mój blog przekroczyła pół tysiączka! :) (ładniej brzmi niż 500 :P)
Dziękuję dziękuję dziękuję!! :*
 Jesteście moim motorkiem! :)





A Wy w jakich kolorach, oprócz czerni ,lubicie kreski? :)
Miłego wieczoru Kochani :*

XOXOXO


Super slim price flash sale!  Only 48 hours!
Fashionable best sellers!  $14.99 up!
Don’t miss, girls!

No comments:

Post a Comment