Baroque Lady

Hej Kochani! :)

Na początek chcę powiedzieć, że bardzo się cieszę, że techniczny filmik się przydał :)
Będzie jeszcze m.in. o banner'ach i blogroll'u :) Chcecie? :)

Również bardzo jest mi miło i niezmiernie się cieszę, bo jeden z moich makijaży został opublikowany w internetowym magazynie Prestige :)


Serdecznie Was zapraszam do zajrzenia na stronę tego magazynu !:) Wy też możecie tam zaistnieć!:) Wystarczy tylko kliknąć - TU- i podążać za instrukcjami :)
Pomóżmy mu się rozwinąć :)

*************************************

A dzisiaj prezentuję Wam siebie w mojej nowej miłości, jaką jest ta piękna barokowa sukienka :) 
Trochę ładniej pogody się zrobiło, więc trzeba korzystać :)
Czuję się w niej rewelacyjnie!:) I jak pasuje do butów ^^

Hi My Dears :)
Today let me present you myself in my new love - a baroque dress :)
I feel great in it!:) And look how it matches the shoes ^^ 


 


 


Aaach jak ciepło :D :)
Ooooh, sooo warm :D ;)






Jak się barierka odbiła na moich łydkach :P
There's a guardrail's shadow on my calves :P


| dress - TK Maxx | sweater - sh | shoes - OASAP |
| bracelet - centro | Earings - gina tricot |



I mój rozczochrany łeb :P
And my unkempt hair :P

Jak Wam się podoba?:)
Udało mi się troszkę pozbyć nadmiaru ciała i od razu lepiej :) Ale to i tak jeszcze nie to :P
And how do you like it ? :)
I managed to fight my flab a bit, but it still needs working out :p

XOXOXO


*Przypominam i zapraszam na moje ROZDANIE ^^


No comments:

Post a Comment