Pierwsza rocznica bloga! :)

Mój blog ma już rok! Liczę to od pierwszego posta, jaki pozostał na moim blogu (jakieś wcześniejsze nieudane pokasowałam) :) Przez ten czas napisałam 103 posty, zyskałam 583 obserwujących, a mój blog został odwiedzony 55500 razy. Dziękuję Wam wszystkim za każdą obserwację, każdy komentarz :) Dzięki Wam chce mi się pisać,
bo mam dla kogo... Mam nadzieję, że moje recenzje, choć w małym stopniu, się przydały - uchroniłam Was
przed kupnem czegoś niefajnego i skłoniłam do kupna dobrego produktu ;)

Teraz spokojnie mogę zacząć wakacje - sesja zaliczona (tak, miałam sesję! mimo że po tych codziennych postach chyba nie było tego widać), laba do października. Niestety wakacje zaczęłam trochę niefortunnie, bo skręciłam kostkę, ale mam nadzieję, że szybko dojdzie do siebie :) Tak swoją drogą - któraś z Was wybiera się na tegoroczny Woodstock? :D

Proszę Was o propozycje tego, co chcecie zobaczyć na moim blogu - czy nadal recenzje (jeśli tak, to jakie?), czy pielęgnację, czy kolekcje kosmetyków. Wszystkie propozycje postaram się, w miarę możliwości, zrealizować :)
Pozdrawiam, moi kochani ;*

No comments:

Post a Comment