Small Shopping :)

Hej Ho :)
Witam Wszystkich:)
No to tak na dobry początek coś, co jest jednym z moich ulubionych zajęć, mianowicie Shopping:P
Jako, że mózg paruje od nadmiernej sesyjnej nauki, postanowiłam wybrać się z przyjaciółką na odstresowujące i zadośćuczyniające zakupy:) Oto co zakupiłam:

Nowym nabytkiem są szorty i koszula
Szorty zwróciły na mnie swoją uwagę, jako że są mega inne i dziwne:p Z wysokim stanem zakończonym marszczeniem i szerokie u dołu, co do mojego rodzaju nóg wydaje mi się wyglądać ok:) 
Koszula spodobała mi się od razu - uwielbiam koszule^^ Jej długość jest za pośladki,, rękawy podwinęłam:) 

Szorty  i Koszula - sh
buty- zamknięty już sklepik w Cz-wie
pasek- znalezisko z Ciocinej szafy :)
bransoletka- prezent od Przyjaciółki

Mega zadowolona jestem z tego zakupu:) Bardzo fajnie to wygląda z czarnym cienkim paskiem i czarnymi szpilkami:) Jak też się przywdziałam :p 

No comments:

Post a Comment