MAKIJAŻ: Pawie Oczko, czyli makijaż na lato :)

Ostatnio zostałam poproszona przez Agnieszkę o pokazanie jakiegoś letniego makijażu, który wykonam paletką Sleek Curacao. Postanowiłam wymyślić coś, czego jeszcze na powiekach nie miałam. Ostatnio staram się eksperymentować z coraz większą ilością cieni i o dziwo nawet mi to wychodzi :) Pawie Oczko jest kolorowe i zostało stworzone na spontanie, i jest to dosyć udany spontan. Przekonajcie się same :)


Jak już wspomniałam, by go zmalować posłużyłam się paletą Curacao. Jednak centralny cień to Golden Rose firmy Kobo. Dodatkowo zrobiłam na oczach cieniutką kreskę bez jaskółki (nie umiem jeszcze dobrze obsługiwać tego pędzelka i nie chciałam popsuć całości) granatowym eyelinerem My Secret. Podkład to Revlon CS, puder transparentny - My Secret. Do wykonturowania twarzy użyłam duo Double Act marki W7. Na brwiach mam odrobinę cieni z setu Catrice. Na usta nałożyłam zwykły, różowy błyszczyk. Dajcie znać, czy Wam się podoba :)

No comments:

Post a Comment