Colourful liner :)

Witam ciepło; )
Dzisiaj pogoda jest tu w Finlandii piękna, więc postanowiłam wyjść słoneczku na przeciw;)
Tak więc, będzie jasno, kolorowo ale delikatnie :)

Hello:)
Today the weather in Finland is beautiful therefore I decided to face it up:)
So, it'll be bright,colourful but delicate:)



I znów sięgnęłam w pierwszej kolejności po moje kochane Flormarki;)
And again, the first thing I've done was grabbing my lovely Flormars ;)



Produkty użyte/ Products used

Twarz/ Face
 Vipera Cosmetics- Illuminating concealer #01
LUMENE- Mineral Foundation #1 (Cream Beige)
Constance Carroll- Powder #12 (Sunhaze)
WIBO - golden glow 
Paletka Oriflame - Bronzer


Oczy/ Eyes
Inglot- Duraline
Flormar- Neon Eye Shadow #N105
                                             #N101
YES LOVE palette
PAESE - #602 Kaszmir
HM - white eyeliner
Paletka Oriflame - eyeshadow
ZAPOMNIAŁAM!:P i maskara Rimmel Lash Accelerator:)
FORGOT! :P and Rimmel Lash Accelerator mascara:)


Usta/Lips
HM- Hot Pink
(mój ostatni zakup, z którego jestem mega zadowolona:)
(Recently bought - I'm really pleased:)



I tak w ogóle to powolutku widzę, że zyskuję obserwatorów, z czego bardzo się cieszę :D i chcę Wam Kobitki podziękować^^ Trudne początki :p
And I see that  I'm slowly gaining watchers which makes me really happy:D and I'd like to thank you very much^^ The beginnings are hard :p


Jeżeli Wam się podoba to polubcie mnie na Facebook'u:))
Like me on Facebook if you like :))

No comments:

Post a Comment