Mon Ami: podwójny błyszczyk do ust, nr 2

 
Błyszczyk ten dostałam kupę czasu temu od polskiego dystrybutora marki Mon Ami. Nie lubię błyszczyków, wolę pomadki, także już z góry ten produkt został skazany na, choćby częściowe, niepolubienie. Produkt jest dwuczęściowy - z jednej strony mamy błyszczyk kolorowy, z drugiej - transparentny (mój jest brudny, bo używałam go do różowych i czerwonych pomadek). Całość mieści 15ml produktu, więc jedna część ma 7,5ml błyszczyku. Oba aplikatory to standardowe błyszczykowe pacynki. Ja jestem w posiadaniu nr 2 - jest to ceglasty odcień, nieco ciemniejszy od mojego naturalnego koloru ust. Kolor jest oryginalny, raczej takich nie widziałam.


Jak spodobał mi się ten produkt? Niezbyt. Kolor jest ciekawy, ma drobinki, które w sumie nie są widoczne na ustach, dają tylko subtelne rozświetlenie. Części kolorowej używam czasami do robienia zdjęć makijażom, bo kolor jest dosyć neutralny i pasuje do większości z nich. Transparentny, nałożony na kolorową pomadkę, dodaje blasku. Niestety one nie trzymają się dobrze na moich ustach. Po kilku/kilkunastu minutach zostaje na ustach połowa z nich, w dodatku schodzą nierównomiernie (środek ust jest czysty, błyszczyk zostaje przy krawędziach). Jeżeli chodzi o nakładanie, jest ok - produkt nie jest tępy, zbyt rzadki, czy zbyt gęsty. Jednakże pacynka z bezbarwnej części mogłaby nabierać więcej produktu. Nie jest klejący na ustach, na szczęście z nich nie spływa.

na zdjęciu część kolorowa

Nie polecam tego kosmetyku - może i jest tani (cena: ok. 11-14zł), jednak nie jest najlepszy jakościowo. Zresztą wątpię, byście się na niego natknęły, bo bardzo trudno znaleźć produkty Mon Ami. Na plus, oczywiście, kolor.

Mimo że produkt został mi udostępniony za darmo, nie wpływa to w żaden sposób na moją ocenę.
 

No comments:

Post a Comment