Sibel Professional Tool - Mój nowy nabytek :)

Witajcie :)

Dzisiaj notka na temat mojego ostatniego zakupu, z którego jestem mega zadowolona póki co:)
Z góry przepraszam za jakość zdjęć, ale mój aparat niezbyt sobie radzi bez dobrego światła, a tu w Finlandii dziś pogoda paskudna. Pada, jest ciemno i ponuro.. Dobrze, że chociaż w miarę ciepło.

Tak więc prezentowany przeze mnie będzie kuferek kosmetyczny firmy 'Sibel'. Ja go zakupiłam w jednym z fińskich sh za 30euro. Wypatrzył mi go mój Narzeczony, a że kuferek był nowy( pas do przewieszenia jeszcze zapakowany, nawet najmniejszego zadraśnięcia) to od razu go łapnęłam:)

Niezmiernie spodobało mi się jego wykonanie. Jest on wykonany z imitacji skóry, (JEST CZARNY! - czyli coś, co kocham najbardziej) pięknie się prezentuje, gustowny i różni się od zwykłych blaszanych kuferków. Zresztą sami zobaczcie:)



 



Całość wykonana bardzo solidnie.
No, zobaczymy jak się będzie w praktyce sprawdzać, jak już uzupełnię go moimi skarbami. :)











Zawartość kuferka to moje kosmetyki, które zabrałam ze sobą na te wakacje oraz spora część, w którą się tutaj dopiero zaopatrzyłam :p






Bardzo mi się podoba to, że w środku nie jest wyściełany zamszem, tylko też tą skórką. Przez to będzie o wiele łatwiej i praktyczniej go wyczyścić.


Praktyczny jest też pas dołączony do kuferka, o wiele wygodniej się go niesie :) 



I co jest jeszcze fajne. Możemy sobie trzymać nasze Skarby 'pod kloszem', albo też wyciągnąć zawartość i mieć bez etui:




Podsumowując, ja jestem zadowolona:) Jak będzie się sprawować po powrocie do kraju 'utuczony' resztą moich Skarbów.. się zobaczy.








Waga : ok 2,5 kg



No comments:

Post a Comment