Forest Fairy :)

Hej hoł:) 
Jako że jeszcze tematyka stworków i kolorków obowiązuje, przedstawiam Wam moją Piękną Annę w roli leśnej wróżki:) Poniosło mnie trochę(nic nowego:P), i w sumie od początku nie wiedziałam jaki będzie efekt końcowy :p
Miałyśmy przyjemność spędzić sobie troszkę czasu razem, pojadłyśmy mojego pysznego, niekalorycznego deserku :D Obejrzałyśmy serial i gadaniny nie było końca :D ach, jak ja uwielbiam takie chwile! Aniu, dziękuję 

Hey Hi:)
As there is still Halloween, let me present you my beautiful Ann as a Forest Fairy :) 
I got carried away(nothing new:P) and I didn't know what the result will be till the end;p



Postawiłam na mocno podkreślone brwi i myślę, że dodały uroku:)
I think that strong highlighting of the eyebrows was a good idea:)




Fajna opcja ze sztucznymi rzęsami ale nie chciałam już męczyć soczewkowych oczlików Ani ;p
I would be also great to apply false lashes:)



Mrrrrrrrrrrr :D


I raaaazem  
And together :) 
Jak widać był to ogólnie dzień zieleni:P
As u can see it was a day of green colour :P

Produkty/ Products used:

Twarz/Face:
Catrice- All round concealer
Lancome Teint Idole Ultra - #010
Ingrid - liquid concealer #2
FM- loose powder #Biscuit
SYN Cosmetics- flush 
Sephora Make-up palette - bronzer

Oczy/Eyes:
Sephora - Jumbo liner #06 copper
Dark Heart Designs pigments- Sirens song, Absinthe, Pumpkin King, Moshi Moshi
SYN Cosmetics glitter- Cleopatra
Wibo- Liquid eyeliner
MaxFactor- 2000 Calories mascara

Usta/ Lips
Glamour Doll Eyes- Foil me
SYN Cosmetics glitter - Reflector

Cudowne jest to jak wspaniale się z nią współpracuje:D Uwielbiam ją malować ♥ :D 
I love doing make-up on her as she is soooo great! ♥ :D

Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego długiego weekendu :D
Buziaki :*

No comments:

Post a Comment