Glamour Colourful Eyes :)

Cześć Wszystkim:)

W związku z tak piękną pogodą, postanowiłam dzisiaj sobie stworzyć kolorowy, ale nadający się na wyjście makijaż:) Miałam trochę więcej czasu przed zajęciami więc pomyślałam 'why not?':p Po powrocie do domu tylko trochę jeszcze dołożyłam pigmentów, żeby uzyskać mocniejszy efekt.
Makijaż wykonany świetnymi pigmentami od Glamour Doll Eyes:)
JEDYNE SPROSTOWANIE - jaskółka jest w pięknym fioletowym kolorze... Tylko mój aparat widzi ją bardziej jako niebieską :(

Hi Everyone:)
As today was a gorgeous weather, I decided to create a colourful, wearable make-up;)
I had some time before starting my classes so I thought ' why not?' ;p
After arriving home I just applied some more of pigments to make it even more colourful.
Make-up done with awesome pigments from Glamour Doll Eyes:)
BUT ONE RECTIFICATION - the outer end of the line is in marvellous purple... But my camera sees it more like blue :(



Usta oczywiście już dorobiłam w domu;p Na wyjście nałożyłam nudziaka:)
The lips I did after I came back home of course;p Before that I was wearing a nude lipstick:)




Products:
Face
Catrice- Allround Concealer
Lumene- Mineral Foundation #Soft Beige
Ingrid- Concealer
FM - Loose Powder #Biscuit
Sephora - Bronzer, blush

Eyes
Glamour Doll Eyes - Control Freak Eye Primer
Glamour Doll Eyes pigments :
upper eyelid-(from the inner corner) - Crystal, Cora, Morgan, Bird, Plane, Tattooed
lower eyelid - Ariana, Brooke
Inglot - #328 M
HM- white eyeliner
Eveline - Black Eyeliner
Rimmel - Volume Accelerator Mascara

Lips
Glamour Doll Eyes - Foil Me
Glamour Doll Eyes- Crystal, Cora, Bird, Plane, Tattooed

Operowanie tymi pigmentami.. ach:) Nie mogę się doczekać, kiedy będę miała czas coś bardziej wymyślnego wymajstrować:)
 Lubicie takie kolorowe dzienniaki?:) Ja BARDZO:D
Zachęcam do takiego makijażu:) Rozpogadza :)
Udanego weekendu!:)

Working on these pigments was a real pleasure!:) Can't wait to do more looks with them:)
Do you like such colourful wearable make-up?:) I DOOOOO! very much!:)
I encourage to do such make-up:) It makes you feel.. brighter:)

XOXO ;)

No comments:

Post a Comment