Wyniki konkursu z ZapachPerfum.com!

Cześć! Dzisiaj przychodzę z wynikami rozdania/konkursu, który ostatnio odbywał się na moim blogu. Dostałam kilkanaście zgłoszeń, wiele z nich wniosło coś sensownego i zamierzam dzięki Wam co nieco zmienić w moi blogu. Wiele Was wspominało, że szablon jest zbyt fioletowy, więc zmieniłam go na zupełnie nie fioletowy ;)

Ale przechodząc do sedna sprawy... osobą, której opinia najbardziej przypadła mi do gustu jest...

Zosia Tomczyk!

Witam,
Zacznę od tego co według mnie jest najważniejsze zatem od funkcjonalności. Wpisy pojawiają się regularnie. Nie trzeba czekać tygodniami na notkę. To wielki plus. Świadczy o tym, że blog jest dla Ciebie pasją, traktujesz go poważnie a przy tym nie zaniedbujesz nas czytelniczek.
Można tu znaleźć informację dotyczące kolorówki jak i pielęgnacji. Wszystkie produkty, które przedstawiasz są łatwo dostępne i w przestępnych cenach. Dużo blogerek recenzuje kosmetyki, które nie są dostępne w Polsce a jedyną formą zdobycia są strony internetowe a to nie zawsze bezpieczny zakup. Czyli czytamy o czymś czego nie możemy mieć. Tu jest inaczej bowiem każdy przedstawiony produkt możemy łatwo zakupić i same przekonać się o działaniu.
'Zdobycze', zakupy są opisane w kilku zdaniach dzięki temu widząc produkt po raz pierwszy od razu pokrótce możemy się dowiedzieć co nie co o danym produkcie.
Fajny pomysł z WISHLIST'Ą ale z kolei ta kojarzy mi się zawsze z niezliczoną ilością produktów. A tu mamy skromnie co świadczy o przemyślanych i rozsądnych zakupach. Co dodaje wiarygodności Twoim opiniom. Zapowiedzi produktów, których recenzja niedługo ma się pojawić są świetnych pomysłem bo wiemy czego możemy się spodziewać w kolejnych postach.
Czytam bloga już od dłuższego czasu i jeszcze nie trafiłam na kosmetyki, maseczki itp domowej roboty. Używasz tylko gotowych produktów? Może warto byłoby wprowadzić coś nowego. Wpisy o naturalnej pielęgnacji, domowych maseczkach w czasie kiedy mamy ogromne poruszenie w sprawie ECO będzie murowanym sukcesem.
Makijaże z serii INSPIRED BY PLACES - rewelacyjny pomysł. Strzał w dziesiątkę. Piękne, żywe kolory znakomicie oddają charakter miejsca którym się inspirujesz tylko... wykonanie nie jest do końca technicznie poprawne ale praktyka robi swoje.
Ogólny wygląd bloga prosty, przejrzysty, czytelny. Niby wszystko na swoim miejscu ale jednak czegoś brak. Jedyną atrakcją przykuwającą oko jest obwód bloga czyli jasny pastelowy róż.
Wracając do wpisów charakter jest nieco monotonny może warto by czasem czymś zaskoczyć.
Na koniec... w nazwie '... i świat pełen kosmetyków' nie ma wzmianki o modzie  a pojawiają się takie notki. Oczywiście nie jest to mankament ale nazwa jednoznacznie określa ograniczenie do kosmetyków a mamy taką mała różnorodność.
Podsumowując. Bardzo lubię Twój blog i z niecierpliwością czekam na kolejne posty. Wiem, rozpisałam się ale nie mogłam ująć tego wszystkiego w kilku zdaniach. Nie odbieraj tego jako słowa krytyki bo nie to chciałam osiągnąć. Wszystko jest przemyślane co widać po liczbie odwiedzić ale małe modyfikacje mogą tylko i wyłącznie pomóc. 


Serdecznie pozdrawiam i życzę samych sukcesów :)


Wygrywasz u mnie:
  • Paloma, oliwkowy peeling cukrowy
  • Miraculum, satynowe masło do ciała
  • tusz do rzęs Max Factor 2000 calorie
  • czarny eyeliner Virtual
oraz nagrody dodatkowe, które są niespodziankowym dodatkiem! :) Czekam na mejla z Twoim adresem. Wyślij go na agu747@interia.pl Gratuluję! :*

No comments:

Post a Comment