Firmoo Patrzałki :) - recenzja

Witam Wszystkich bardzo serdecznie!:)

Ostatnio możemy zobaczyć wiele Blogerek recenzujących okularki marki Firmoo :)
Toteż dzisiejszy post będzie poświęcony właśnie owemu 'sprzętowi', bo recenzować będę i ja! A co! :D


Niedawno dostałam wiadomość od przemiłego Pana Antonia, w której została mi zaproponowana współpraca z Firmoo:)
Jest to firma internetowa oferująca okulary korekcyjne, zerówki oraz okulary przeciwsłoneczne.

Po obczajeniu co i jak na blogach innych dziewczyn, oczywiście się zgodziłam i w ten oto sposób stałam się posiadaczką przepięknych okularów przeciwsłonecznych:)



Muszę powiedzieć, że jestem mega pozytywnie zaskoczona kontaktem z Panem Antoniem:) Odpowiedzi na mail'e dostawałam bardzo szybko. Ponadto konwersacja była utrzymana w bardzo przyjaznej atmosferze:) Czego chcieć więcej?:)

Na przesyłkę czekałam 6 dni, wliczając w to weekend. Bardzo fachowe podejście zaskarbiło sobie moje uznanie. Pan Kurier grzecznie zadzwonił, zapytał czy jestem w domu i dostarczył paczuszkę:) To lubię!

Przechodząc do paczki. Żadnych zastrzeżeń nie mam, wszystko na swoim miejscu, paczka starannie zabezpieczona przed możliwością uszkodzenia towaru:)

Otwieram paczkę i mym oczom ukazują się piękne, w idealnym stanie okularki ;) Dokładnie takie, jakie sobie wybrałam:) Żadnych zadrapań ani odprysków nie ma:)

Wybrałam sobie ten model - KLIK !

Od razu spodobał mi się bardzo!;) Wahałam się w kwestii kolorystycznej, ale w końcu zdecydowałam:)
Bardzo mi się podoba to, że są duże i zasłaniają większą część mojej facjaty:P Ogólnie jestem z nich niesamowicie zadowolona!!  ;) 
Przede wszystkim niesamowicie podoba mi się to, że nie są jednolite. Takich ładnych okularów jeszcze nie miałam:)


Baaaardzo mi się podobają te złote akcenty!!


Co jest jeszcze rewelacyjne, to to, że dostajemy w komplecie futerał plastikowy, materiałowy, specjalną ściereczkę oraz zestaw małego majsterkowicza:P hehe mam tu na myśli zapasowe śrubki i profesjonalny kluczyk:)



Osobiście mogę polecić tę firmę, bo okularki są wykonane na prawdę solidnie.
Teraz zbliżają się święta, więc to idealny czas, żeby sprawić komuś (albo sobie) prezent:)
Na stronie Firmoo możemy znaleźć super ofertę dla nowych klientów:)
Przy zakupie pierwszej pary okularów płacimy wyłącznie za wysyłkę - więcej info TUTAJ!

Na stronie Firmoo jest też bardzo przydatna aplikacja, dzięki której możemy zobaczyć, czy dane okularki będą nam pasować. Możemy posłużyć się gotowym już zdjęciem, bądź też wgrać swoje. Myślę, że to jest niesamowite udogodnienie:) 
Ja akurat tego nie robiłam, bo wiem, że taki model okularów jaki sobie wybrałam mi pasuje:)

"The old opinion that glasses are only necessities for people with vision problems has already gone. Glasses are increasingly becoming a fad and must-have accessories for  celebs and fashionistas. Everyday we can spot millions of non prescription glasses wearers and we are constantly fascinated by many noted film stars’ signature non prescription glasses.They instantly upgrade your look of modern,sexy, vintage or geek by wearing different styles of frames.
Any hot glasses/sunglasses /goggles frames you want can be found on Firmoo, and all are available for both prescription lenses and non-prescription lenses. Are you desperate to have a new look? Now here is the chance, Firmoo has launched a First Pair Free Program to people  worldwide. You will absolutely fall in love with the excellent quality, affordable prices, fashionable designs, fast delivery and the good service after trying them with paying shipping only! You even can get a refund/exchange if you are not satisfied with them. It's totally Risk free, so why not have a try? 
Click here (http://www.firmoo.com/free-glasses.html ) to get your free glasses now!"


A teraz pozwólcie, że zamodeluję i pokażę Wam jak wyglądają na mnie :)


Dla mojej osoby, borykającej się z bags'ami pod oczami są rewelacyjne:D
Szkoda tylko, że słońca prawie nie ma.. 


Buuuuuuuuuuuuu! :P

I przecież co mi szkodzi popozować trochę :P 
(no dobra, chcę się pochwalić nowymi rajstopami xD)


Czyż nie są słodkie? :D haha;))


Na sobie mam:
Płaszczyk- Zartex | Szalik - DIY | Okulary- Firmoo | Tunika - sh | Sweterek- Stradivarius
Buty, rajstopy z feniferkami (:D) - nn | pas - allegro | 
Bransoletki, naszyjnik- KappAhl | Pierścionek sowa - Seppala
Makijaż - wykonany moją niezawodną paletą z Sephory :)

Polecam jeszcze raz zapoznanie się ze stroną i ofertą sklepu Firmoo :)

Dajcie znać jak Wam się podobają^^ 
Może też miałyście już przyjemność nosić ich okularki? Jak wrażenia?:)


Pozdrawiam Was wszystkie bardzo serdecznie!! 
Miłego wieczoru :**

No comments:

Post a Comment