Moje włosy - jak zmieniały się przez lata (trochę zdjęć)

kliknij, aby powiększyć ;)

Dwa pierwsze zdjęcia to mój naturalny kolor. Dawno go nie widziałam ;) W 2009 zaczęłam lekkie rozjaśnianie, na początku u fryzjera, potem w domu. Po tym miałam jeszcze baaardzo jasny blond na głowie, ale nie mam żadnych zdjęć z tego okresu... wiem, że do platyny już nigdy nie powrócę, nie wiem w sumie czemu ją nosiłam. Jak możecie zauważyć, nagle, w 2010 postanowiłam zafarbować się na czerwono ;) Czułam się bardzo dobrze w tym kolorze i chętnie bym do niego wróciła, ale obecnie szkoda mi włosów. Często pytacie, czym zniszczyłam włosy (często o tym wspominam) - po prostu chciałam zejść z czerwieni (wychodziła mi brzydka, przykryłam czerwonym brązem, widać na środkowym zdjęciu w dolnym rzędzie) i zrobiłam dekoloryzację w domu. To bardzo zniszczyło moje włosy, ale jest coraz lepiej. Obecnie wyglądają tak:


Przepraszam za te osobiste zdjęcia, ale nie mam innych nowych. Te zostały zrobione w 3.11, więc są świeże :)

No comments:

Post a Comment