TAG - My Bucket List


Witam Wszystkich;)

Każdy z nas ma jakieś marzenia. Większe, mniejsze, do spełnienia, albo i nie (chociaż teoretycznie nie ma rzeczy niemożliwych i marzeń nie do spełnienia, tylko sami się powstrzymujemy przed dążeniem do nich).
Anyway! Zostałam oTAG'owana przez Pannę Dominikę:) , którą z tego oto miejsca pozdrawiam;) I w sumie pomyślałam, co mi szkodzi zastanowić się nad takimi marzonkami i się z Wami podzielić;p Niektóre mogą być trywialne, oczywiste dla niektórych, bądź też może głupie, ale to są moje przemyślenia i marzenia, każdy zapatruje się na temat inaczej.:)
Wydaje mi się, że temat TAG'u jest fajny, bo można pomyśleć sobie trochę o tym, co nam się marzy i postawić sobie jakieś małe cele w życiu:)




Zasady są proste:
1. Wklejasz powyższy obrazek, jeśli chcesz - wrzucasz odnośnik do bloga organizatorki (czyli Cat)
2. Robisz własną listę i publikujesz ją na blogu. 10 pozycji, 20, 50, 200 - to zależy wyłącznie od Was. Forma też - post, zdjęcia, pełna dowolność.
3. Wybierasz 5 blogerek, których listy jesteś ciekawa/y i dajesz im znać o całej akcji.
4. Najważniejsze: link do swojej listy przysyłasz do organizatorki (Cat)! Chce ona zrobić podstronę z naszymi tzw. 'listami umarlaka' ;-)


Więc pozwólcie, że zaprezentuję Wam moją skromną listkę hopeless dreamer'a :P
1. Być zawsze szczęśliwą i uśmiechniętą. :)
2. Stworzyć wspaniałą, kochającą się rodzinę. 
3. Skończyć w pełni studia.
4. Odwiedzić największe Wesołe Miasteczka na świecie i szaleć na całego!:D
źródło: Internet


5. Odwiedzić Świętego Mikołaja:) (Ale ma dłuuugą brodę :D:D)
6. Być szczęśliwą posiadaczką pary szpil od Louboutin... :)
7. Odwiedzić: Wielką Brytanię, USA, Francję, Czarnogórę, Chiny, Japonię, Włochy, Islandię
8. Mieć na koncie profesjonalną sesję zdjęciową.
9. Nie mieć problemów! :D O_o
10. Przeżyć niesamowite wakacje z Moim Skarbem i Przyjaciółmi w jakimś egzotycznym kraju:)
11. Jeść co i ile wlezie i nie tyć:D
12. Odbyć laserową depilację.
13. Uczestniczyć w FW.
14. Opanować Drift ;p bruuuuuuum:D
źródło: Internet

15. Nauczyć się prowadzić motocykl o min pojemności 800 :)
16. Wybrać się do Anglii na zakupy bez limitów :p
17. Zakupić pędzle Hakuro bądź Maestro:) (zbieram się;p)
18. Zobaczyć zorzę polarną.

źródło: Internet

19. Zakręcić globusem i na ślepo wybrać miejsce, w którym potem się udam z Moją Miłością ^^
20. Posiadać profesjonalny sprzęt do fotografowania.
21. Przestać poddawać się tak szybko.
22. Spróbować mózgotrzepaninki:D

źródło: Internet

23. Zagrać w jakimś filmie:p (a co! :D)
24. Mieszkać gdzieś, gdzie nie ma zimy! brrrr :/
25. Mieć wypasioną garderobę :)
26. Przeżyć obóz przetrwania:D dzicz, namioty i pełno śmiechu i strachu :D
27. Mieć zdolność zatrzymywania czasu :D
28. Przejechać się Bugatti Veyron'em:)
29. Być na amerykańskiej imprezie z filmów rodem ;p
30. Zjeść spaghetti we Włoszech. (Scena z Zakochanego Kundla mi się nasuwa, jak ktoś oglądał^^)

źródło: Internet

31. Być na koncercie Maroon 5.
32. Poznać kogoś sławnego.
33. Mówić płynnie w 3 językach.
34. Zostać kiedyś profesjonalistką.
35. Bym ja i moi bliscy zawsze byli zdrowi ! :)

Pewnie by się coś jeszcze znalazło, ale to są kwestie, które akurat teraz mi przyszły do głowy:p

Czas na podanie dalej, więc oTAG'uję, bo ciekawa jestem marzonek:

1. Rasz :)
2. Zwyczajna o wszystkim i o niczym :) :)
3. Malinowe Testy Kosmetyczne :)
4. Make up freak :)
5. Magda6915 :)



Kto ma ochotę, a nie został wymieniony oczywiście zapraszam też do zabawy:)

Ja tylko od siebie tak dodam, że mam strasznie dużo obowiązków teraz, co w rezultacie odbija się na mojej obecności na blogu:/ Mam nadzieję jednak, że o mnie nie zapomnicie:) Ale post z makijażem
(nadającym się do noszenia:D) czeka już w kopiach roboczych:)

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego wieczorku :*


No comments:

Post a Comment