Paletki Technic Electric i Hakuro H50S

Witam:)

Nigdy nie zamawiałam nic przez internetowe drogerie, ale kiedyś musiał być ten pierwszy raz i zdecydowałam się na zamówienie pędzla Hakuro H50S i trzech paletek Technic Electric :)

Do nakładania podkładu głownie używałam do tej pory rąk lub pędzla języczkowatego, ale flat top z Hakuro marzył mi się od dawna:) Chciałam jeszcze kupić paletkę Sleek'a Au Naturel, ale przyuważyłam świetną gamę kolorystyczną w paletce Technic i stwierdziłam, że wypróbuję:) Za jednego Sleek'a kupiłam trzy inne paletki:) Zobaczymy jak będą się sprawować;)
Zapraszam na zdjęcia:))

Hello:)
I have never ordered anything via online beauty shops. But this time I decided to buy Hakuro brush and three Technic Electric paletts:) 
Till now I used mainly my fingers and a flat brush to apply my foundation but Hakuro flat top brush was my little dream for a while;) I also wanted to but Sleek's Au Naturel palette but I noticed these ones and decided to buy three for one Sleek's prize;p Hope they will be great on my eyes:)




Pierwsza wpadła w moje oko ta:)
This was the first one that caught my eye:)
[KLIKNIJ TU] by zobaczyć ją na stronie sklepu.


Swatche są robione z lampą tylko niestety i bez użycia żadnej bazy
Pictures are taken with flash only and without any primer

Ach fiolety fiolety...  :D
Oh, these violets  :D



I ta jest wyczesana :D
This one is awesome! :D


czyż nie piękne?? :D
Aren't they gorgeous? :D

Zobaczymy jak na oku się będą zachowywać:)
I'll see how they'll behave on my eyes:)

Teraz pędzel:)
Now the brush:)


Fajnie zbite i niesamowicie MIĘCIUTKIE włosie.. ach
Its bristle is soooo soft and delicate..


A tu tak, żebyście zobaczyły jego wielkość w stosunku do twarzy :)
And here is a pic for you to see its size compared with my face :)

 (Haha:D Sorrki za moją brudną, zeswatchowaną łapę :D )
(haha sorry for my dirty, swatched hand :D)

Jeszcze go nie używałam, ale mam nadzieję, że będzie super:)
Jak już tylko wyrobię sobie o nim zdanie to dam znać:)
I didn't use the brush yet, but I hope it will be great:)

Zakupów dokonałam przez stronę Cocolita.pl. Zamówienie złożyłam w środę wieczorem, a dzisiaj koło południa otrzymałam już paczkę :) (kurierska, pobraniowa) Super szybko i super zadowolona jestem :)
Ma któraś coś z tego, co przedstawiłam? Jak tak, to jakie wrażenia?:)

I ordered these things via internet HERE. I made an order on Wednesday evening and got my package today:) I'm super happy :)
Does anyone of you have any of these palettes or this brush? Are you satisfied with it?:)

Miłego wieczoru Wam życzę Kochani!
Have a nice evening My Dears!

Ściskam!! :*

No comments:

Post a Comment