Czarownica :D

Hej Kochani :D

Jak zapewne widzicie, zmieniłam wygląd bloga :) Siedziałam nad tym *** bite kilka godzin, ale muszę przyznać, że coraz bardziej mi się efekt podoba:)
A Wy co myślicie? Bo to w sumie dla Was robiłam, żeby Wam się fajnie oglądało :)

Dzisiaj taki misz-masz post:P
Byłam sobie dzisiaj przy okazji załatwiania pewnych spraw na mieście z mamą i zahaczyłyśmy też o sh :)
Kupiłam parę pierdółek ^^

 Szary sweterek jest w rozmiarze 42 - ale ja lować ołwersajz :D
I strasznie mi się spodobał, bo jest z łączonych materiałów ;) I bez zapinania ;)


Chusta jest prześwietna! To, że po lewej stronie jest jaśniejsza, to wcale efekt lampy ;) Jest dwustronna!! :D
Ale na zdjęciach nie wygląda tak pięknie jak w rzeczywistości ;)

Pierwsze co wpadło w moje łapki, była ta piękna, milusia bluzka  :)
Tak rewelacyjnie podkreśla kolor moich włosów, że musiałam kupić ^^


Świeczka zapachowa z biedronki 'owoce leśne' - właśnie się tu teraz koło mnie pali :) Mmmmmmm

____________

Nie zostawię Was też bez MUOTD (nie wiem czy jest coś takiego jak Make up of the day, w każdym razie u mnie już jest :P)

Nic specjalnego, bo zaspałam i na szybko coś musiałam zmalować, i jak widać jakość zdjęć nie powala.. Ale mam nadzieję, że mi wybaczycie :) I nie ma kreski O_o :p no czasu mi na nią zabrakło:p






Makijaż wykonałam cieniami z paletki Sephora.
Na ustach mam szminki Golden Rose #119 i #128

I na koniec długo się zastanawiałam, ale co tam ;P
Dystans do siebie musi być! :D


Zapraszam na filmik :D
TYLKO proszę o wyrozumiałość :P To pierwszy raz kiedy gadam do aparatu, i przepraszam za jakość ale niestety na HD mnie jeszcze nie stać :( 





XOXOXO


No comments:

Post a Comment