Glamour Orange Eyes :)

Witam Piękne Człowieki :)

Chciałam na wstępie podziękować Wam za te wszystkie przemiłe komentarze pod ostatnim postem, dotyczące posta jak i mojego pierwszego filmiku :) :** Jesteście Kochani! :) Hehe nie ukrywam, że się trochę obawiałam jak zostanę odebrana, bo tak trochę na spontanie to było, ale cieszę się, że niektórzy mogli się nieźle uśmiać, z tego co wiem ^^ 

A dzisiaj przedstawiam Wam makijaż, na który już od dawna miałam ochotę, a mianowicie wyjściowa pomarańcza z użyciem cieni sypkich z Glamour Doll Eyes:)

Hello Beautiful People :)
I'd like to thank you all for such nice comments in my previous post :) And in all my posts together!  It's sooo great that you like what I'm doing (at least I hope so:D) I've made a video, unfortunately not in English, but when I start doing some tutorials you'll be able to follow without comprehending my words :p I know it as I, myself watch many videos I don't understand a word :D But still enjoy :)

And today let me present you make-up that I was willing to do for a longer while. And it's a wearable orange look, done using Glamour Doll Eyes' eye shadows:)





Dzisiaj zwykłe zdjęcia na kanapie :D:P
Nie wiem czemu na tych niższych makijaż wpada w czerwień, ale wierzcie mi, że to był pomarańcz jak na zdjęciach powyżej :)
Today ordinary pics on the coach :D:P
I don't know why on these pics below the make-up is redish, but believe me, it was orange as presented in the pics above :)



PRODUCTS
FACE
Nivea- Make-up starter
Essence- Coverstick
Lumene- Mineral Foundation #Cream Beige
Rimmel- Stay Matte #Transparent
FM- Bronzer
Sephora Make-up palette - blush

EYES
Glamour Doll Eyes- Foil Me
Glamour Doll Eyes - eye shadows
# Cloud Coverage (ten bialy jest niesamowity!! | This white one is amazing!! )
# Ariana
# Crystal
Rimmel - Waterproof gel liner !
L'oreal- Volume Million Lashes mascara

LIPS
Golden Rose- lipstick #126 !


Ja się w nim bardzo dobrze czułam :)
W ogóle, to został jeszcze tydzień ferii, i trzeba się zabrać wreszcie za naukę... I częściowe pisanie pracy... Ech... Ale cieszę się, że dużo zdążyłam zrobić z blogiem i poodwiedzać Was  Będę rzadziej, ale BĘDĘ! :)

I felt really comfy with it:)
Unfortunately there is only one week left, I mean if it comes to my winter break. But I'm happy that I managed to do many things on my blog, and visit yours as well :) I won't be here as often as I am now. Anyway, I WILL be from time to time ;) 



Miłego dnia Kochani !!! 
Have a nice day!! 
XOXOXO



No comments:

Post a Comment