Małe info + WYNIKI ROZDANIA :)

Hej Moje Piękne Ludziska!:)

Na wstępie chciałam podziękować mojej kochanej Martolince z bloga MODENFER za genialny portret jaki dla mnie wykonała! :)  Dziękuję Ci Kochana! :* Hehe tym bardziej podziw, bo robiła go trochę w ekstremalnych warunkach :D hehe rysując jedną a pisząc na klawiaturze drugą ręką :D :* Twój talent zwala mnie z nóg Modzia! :) Oraz dzięki niej mam te cudowne, słitaśne banerki ze spinaczami do kategorii ;) Dziękuję! Dziękuję! :*
Masz u mnie makijaż za free :D hahah  

I też, jak może niektórzy już zauważyli, dodałam kartę 'OUTFITS' w swoich stronach.
Uporządkowałam wszystkie outfity jakie się pojawiły na blogu do tej pory w kolejności od najstarszego :)
I każdy jest podlinkowany :) Jak Wam się podoba? :) Ja sama się zdziwiłam, że już ich się tyle nazbierało:P Chcę, żeby mój blog był jeszcze bardziej przejrzysty :) Dlatego taką samą kartę też planuję dla makijaży zrobić ;)

Dobrze, przejdźmy więc do najlepszej części posta :)
TADADADAMmmmmmmmmmmm :)

Nagrody wędrują do:



Dziewczyny serdecznie Wam gratuluję!  i czekam na maila z adresem zamieszkania :)
Wyślę nagrody w tym tygodniu :)

Ach nawet nie wiecie, jak mi smutno, że wszystkich nie mogę nagrodzić... :(
Ale taki już los :)
I dziękuję Wszystkim za wzięcie udział w rozdaniu :) 
Może będę jakieś małe rozdanka, niespodzianki od czasu do czasu robić :)

Dziękuję Wam Wszystkim bardzo za 'jestestwo' na moim blogu i wspieranie mnie :) :*
Jesteście SUPER Kochani! 


A jeszcze dzisiaj wieczorem pojawi się post walentynkowy zakańczający moje ferie :) ^^

XOXOXO


No comments:

Post a Comment