Metamorfoza Moniki i Martyny:)

Witajcie Kochani :)

Dzisiaj wreszcie przychodzę do Was z dawno już obiecanymi metamorfozami dziewczyn, które miałam ostatnio przyjemność malować na wesele :) Monika chciała kolorową kreskę, a Martyna, jako że wcześniej nawet nie wiedziałam, że będę ją malować, nie miała konkretnej wizji i postanowiła zawierzyć się mojej wyobraźni :P (brawa za odwagę :D )  

Hello My Dear Friends :)
Today, finally, I'd like to show you the metamorphosis of Monika and Martyna :) I had a pleasure to do their make-up for a wedding reception :) Monika wanted a colourful eyeliner and Martyna didn't have any particular look in mind so she relied on me :D ( brave girl :D )


Zacznijmy od Moniki ;)
Kreska miała pasować pod jej granatowe paznokcie, ale oczywiście ja, jak to ja, nie mogłabym zrobić zwykłej prostej kreski :p Musiał być gradient :P I powiem Wam, że był to mój pierwszy makijaż u kogoś z kreską w roli głównej, a wiadomo, samemu sobie czasem jest ciężko kreskę idealną zrobić, a co dopiero komuś innemu :O Ale myślę, że jak na mój pierwszy raz wyszło całkiem dobrze :) Monika ma lekko opadające powieki, więc żeby nadać spojrzeniu głębi, na załamanie powieki nałożyłam brązowy cień :)

Let's start from Monika's make-up :) I must tell you that this was the first time when I did sb else's eyeliner :P And it's sometimes hard to do a good line on ourselves, so imagine doing it on someone else's eye :P It's really difficult as it's so easy to mess up :p But I think that it turned out quite well :) Not to be so boring I did a gradient line :) And applied some brown shadow to the crease :)





Martyna postanowiła oddać się w moje ręce zupełnie, więc postawiłam na kolory ;) Zwłaszcza, jak dowiedziałam się, że nie maluje się na kolorowo praktycznie wcale ;) I muszę powiedzieć, że ślicznie wygląda w takim makijażu :) No, mnie się bynajmniej podoba ;) I Monice też :)

Martyna had nothing in mind if it came to her make-up so I decided to put some colour on her eyes as I had found out earlier that she didn't have much experience with colourful eyes before :) I really loved how she looked in such make-up :)






I księżniczki razem ^^
And the princesses together ^^



Dziewczyny na usta chciały dodać później własne produkty, więc ja nie nakładałam nic ;)
Girls wanted to apply their own products on the lips later on, so I didn't put any products on them :)


I jeszcze raz ja, korzystając z okazji, chciałabym podziękować za dotychczasowe głosy (jestem w Top 10 yay :D i chciałabym tam bardzo pozostać do końca głosowania ^^ ) i prosić tych co nie zagłosowali o sekundkę na zagłosowanie :) Zajmie Wam to chwilkę, a mnie może bardzo pomóc ;) Byłabym wielce wdzięczna ;) Żeby głos był ważny, wystarczy zalogować się przez Fb i wcisnąć serce ;) Z góry dziękuję :)
I'd like to thank you very much for voting for me so far :) And ask those of you who hadn't voted to devote me a second and vote ;) It takes you just a sec and could help me a lot ;) To the vote to be valid you need to log in via Facebook and click on the heart button :) I'll really appreciate it ! :) And thank you in advance :) 


XOXOXO



No comments:

Post a Comment