METAMORFOZA PAULINY ;)



Witam Serdecznie ;)

Dzisiaj przychodzę do Was z metamorfozą Pauliny, którą to miałam przyjemność malować dwa razy jakiś czas temu :) Może niektórzy widzieli już zdjęcia na jej blogu, ale u mnie będzie typowo portretowo, typowo makijażowo :) Więc spodziewajcie się za pewien czas jeszcze jednej jej metamorfozy :) 
Miało być inaczej, miało być kolorowo. Tak też było i muszę przyznać, że Paulinka ma piękne oczy do malowania i całą buźkę zresztą ;) Świetnie się przy tym ubawiłyśmy. 

Kolorki idealne na lato. Rozświetlony bielą wewnętrzny kącik, modny turkus przez środek i granat w zewnętrznym kąciku aby dodać głębi spojrzeniu. Dla uzyskania efektu bardziej kociego oka, kilka kępek rzęs w zewnętrznych kącikach. Makijaż bardzo prosty do wykonania :) Mam nadzieję, że Wam się spodoba i może nawet odwzorujecie :)

Hello My Friends :)
I had an opportunity to do the make-up on My Friend and I must say that it was a pure pleasure :) 
Her eyes are of a wonderful shape. We had a wonderful time together ;)
The colours of this make-up are perfect for summer. WHite in the inner corner of the eye, turquoise in the middle part, navy blue in the outer corners to add some depth to the look, and couple of individual false lashes to make this cat-eye effect :) Very simple to do and outstanding ;) Hope you'll like it and maybe recreate :)





PRODUCTS
FACE
Oriflame - make-up base
Bourjois - 123 Perfect Foundation
Essence - coverstick concealer
Glazel - fixing powder
Avon - bronzing pearls
Sephora - Make-up Studio palette - blush

EYES
Inglot - Duraline as a base
YES LOVE palette
Sephora - black eyeshadow
Lumene - Blueberry Volume mascara
Inglot - individual lashes

LIPS
Technic Electric - Electric Eyes Palette (orange)




A tu taka tam ja po pracy :P
Miałam tylko trochę ze sobą a i tak kurcze ramie mnie bolało, jak niosłam kuferek :P
Me after 'work' :)
I had only some of my stuff by me yet my arm hurt when I was carrying it :P

Jeżeli Wam się podoba, proszę o kliknięcie w serducho, bez logowania :)
If you like it, please click on the heart ;)
CLICK


XOXOXO



Zapraszam jeszcze do zerknięcia na Romwe, gdzie są super promocje :)

Stock what you in need in life :P
Over 1000 styles for choice from Romwe


No comments:

Post a Comment