Reserved Flowers



Witajcie Kochani :)

Ale miło mi się czytało, że Wam się podobał mój wymyślny makijaż :) Dziękuję za każde miłe słowo :) Zmotywowało mnie to jeszcze bardziej i będę trwać w nauce i dążeniu do bycia coraz lepszą :) Człek całe życie się uczy nie ;)

A dzisiaj przychodzę do Was z zestawem, który 'normalnie' miałam na sobie w dzień sesji z futbolistami Saints Częstochowa :) KLIK
Kolejna odsłona maxi u mnie, ale ja je kocham i mogłabym chodzić tylko w nich :) Za zdjęcia bardzo dziękuję Kasi :*

Hello My Dears :)
It was so nice to read all those great comments under my previous post ;) Thank you :) I feel even more motivated to practise and become better and better in what I'm doing ;)
And today I wanted to show you my actual outfit from the day when the photoshoot with football players took place :) -CLICK. Floral maxi dress. I love maxi dresses :) Hope you'll like it ;)








| dress - Reserved | bag - Seppaala | wedges - Quatro | gasses - Firmoo |
| bracelets - nn | ring - Rossmann | earings - gift |




I to by było na tyle :) Do następnego! :)
And that's all for today :) See you soon! :)

XOXOXO




No comments:

Post a Comment