Rozdanie - wygraj naturalny olej do włosów Lass Naturals IHT9


Cześć! Przygotowałam dla Was rozdanie, w którym możecie wygrać olej do włosów. Skład produktu jest przyjazny i naturalny, nie doszukacie się w nim oleju mineralnego. Wielkość produktu to aż 200ml. Produkt jest ważny do kwietnia 2014, czyli macie kilka spokojnych miesięcy na jego zużycie. Olej pachnie dość ziołowo i orientalnie, według mnie przyjemnie. Do wygrania jest nowy, nieotwierany, zabezpieczony egzemplarz.

Jeśli jeszcze nie olejowałyście włosów, to może nadarzy się okazja, by zacząć to robić. A jeśli już jesteście olejomaniaczkami, to będziecie miały szansę wypróbować jakiś nowy olej. Brzmi fajnie? Według mnie tak... więc zapraszam do zabawy! Tym bardziej, że olej zbiera pochlebnie opinie wśród blogerek kosmetycznych!

1. Organizatorem rozdania jest Agusiak747.blogspot.com. 
2. Rozdanie trwa od 20.07 do 09.08.2013, do godz. 23:59 || do 15.08. ogłoszę wyniki. 
3. Żeby wziąć udział w rozdaniu musisz mieć ukończone 18 lat lub zgodę rodzica.
4. Do wygrania są dwa oleje - wygrywają dwie osoby po jednym oleju.
5. Nagrody wysyłam tylko na teren Polski.
6. Wysyłka odbywa się za pośrednictwem Poczty Polskiej. 
  
   

By wziąć udział w rozdaniu:
  • musisz być obserwatorem publicznym bloga Agusiak747 (obowiązkowe)
  • odpowiedz na pytanie: Jaki jest Twój ulubiony kosmetyk do włosów? Podaj jego nazwę i uzasadnij swój wybór :) (obowiązkowe)
  • będzie mi miło jeśli dołączysz także do mojego FB - Agusiak747 (nieobowiązkowe)
  • jeśli zasubskrybujesz mój kanał na YT będzie mi jeszcze milej :)) (nieobowiązkowe)
  • jeśli chcesz dostać wiadomość o wygranej, podaj adres e-mail w komentarzu

Dwie osoby, których odpowiedzi najbardziej mi się spodobają, staną się posiadaczami oleju.
Bądźcie kreatywne i szczere, a szczęście Wam dopisze. Powodzenia :)

No comments:

Post a Comment