Sigma Beauty: baza pod cienie Persuade


Gdy trafiła do mnie Persuade, swoją bazę-ideał miałam już w swojej kolekcji. Do tej pory pod każdym względem zadowalała mnie Hean - Stay On i myślałam, że nic nie jest w stanie jej pokonać. I fakt, w tej cenie nie jest... Jednak pojawiła się baza z Sigmy i okazało się, że pobicie Stay On wcale nie było niemożliwe.

Persuade ma niezbyt funkcjonalne opakowanie - otwór, w który wkładamy palec, by nabrać produkt jest zbyt mały i przy długich paznokciach jest to niewygodne. Poza tym, gdy ubytek w bazie będzie znaczny, nawet przy krótkich paznokciach będzie trudno ją wydobyć. I to jest jedyny minus bazy, bo poza tym widzę saaaame plusy.


  • baza jest koloru cielistego, w dodatku jest kryjąca, więc zakrywa wszystkie nieporządane przebarwienia, żyłki czy cienie na powiece - pięknie wyrównuje jej koloryt i oko od razu wygląda lepiej
  • świetnie trzyma cienie na powiece, nawet takie, którym nie daje rady inna baza (w moim wypadku: Maybelline - Color Tattoo, cień w kremie, sam trzyma się 4h, natomiast z bazą Persuade około 9h, a niestety baza Hean tylko nieznacznie przedłużała jego trwałość)
  • słoiczek wyposażony jest w zaślepkę, która ma zapobiegać wysychaniu bazy 
  • nic się na niej nie roluje, trzyma cienie w nienaruszonym stanie
  • ma fajną konsystencję, łatwo rozprowadzić ją po skórze
  • podbija kolor cieni, przez co są intensywniejsze

Baza od Sigmy po prostu przerosła moje najśmielsze oczekiwania i powaliła mnie swoją jakością. W życiu miałam już kilka baz (chyba 6 różnych), ponieważ przy mojej opadającej powiece bez takiego kosmetyku nie da się używać cieni i muszę przyznać, że ta jest najlepszą bazą, jaką miałam. Jeśli będziecie robić kiedyś zakupy w sklepie Sigmy, zachęcam do zastanowienia się na kupnem tego produktu. Jego cena to $13 (ok. 40zł), jednak przy tak świetnej jakości nie jest to kwota wygórowana ani zaporowa.

A co do nazwy - tak, baza stanowczo mnie przekonała :)

Cena: $13       Pojemność: 5g     Dostępność: Sigma Beauty - sklep

No comments:

Post a Comment