Little Red Dress





Witajcie Kochani !

Jak minął Wasz weekend? :) Mój fantastycznie. Pomimo niesamowitych upałów, zaliczam do do jednego z najlepszych letnich weekendów. Spędziłam go głównie z Pauliną, było pysznie, tańcząco i sesyjnie jak widać :) 
W dzisiejszym poście króluje Mała Czerwona, którą to znalazłam kiedyś w szafie mojej cioci, i co tu dużo mówić. Widać jak wygląda, więc od razu wiedziałam, że musi być moja ;) Dziękuję Ciociu :*
Na szczęście pod wieczór było już chłodniej, mogłam założyć rajstopy, bo moje zapalenie mieszka nieźle daje się we znaki (oczy) ;p
Zdjęcia wykonała Moja Niezastąpiona Paulinka ;) Merci :*

Hello my Friends! 
How was your wekend? :) Mine was great! Despite those extremely hot days, I can honestly say that it was one of the best summen weekends :) I spent it with my Friend, Paulina, and we had soooo much fun together ;) 
Today starring - Little Red Dress :) I found it in my aunt's closet and knew that it had to be mine ! :) Thank you auntie :* 












Moc uścisków dla Was i życzę Udanego tygodnia! :)
Lots of hugs for you and wish you all a great week! :)



XOXOXO



Shirts with Shorts, the Melody in Summer
find super shirts & shorts with much cheaper prices here :P >> http://www.romwe.com/T-shirts-X-Shorts-c-187.html?wn
Ends on August 11th,  Never miss the opportunity :v

No comments:

Post a Comment