She's like the wind




Witajcie Kochani ! :)

Na początku chciałabym się troszku usprawiedliwić. Niewiele ostatnio u Was przebywam i w ogóle w necie, ale jest to spowodowane tym, że mam wiele spraw na głowie. Jak niektórzy już wiedzą, bardzo niedługo mój ślub :) A później wyprowadzka z Pl. Wobec czego mnóstwo mam na głowie, muszę dobrze przemyśleć co mam ze sobą zabrać, co załatwić, etc :) W przyszłym tygodniu nie wiem, czy w ogóle będę wchodzić na internet, będę się czasem starać, jednak, żeby nie było tak pusto, przygotuję sobie kilka postów i w wolnej chwili je opublikuję :) Po początku września powinno już wszystko wrócić do normy :)

A teraz zapraszam Was na panterkowy zestaw. Są osoby, które go hejtują, ja tam go lovam w prawie każdym możliwym wydaniu :) Dzisiaj pokażę Wam się w sukience z HM, którą udało mi się dorwać w tym roku na przecenach :)


Hello My Dear Friends! :)
I wanted to excuse for not visiting your pages as I have a lot of things to do, to be planned, etc. I'm geting married really soon and moving out from Poland. So there is quite a lot of to think about. From September, everything should come back to its place :) So I'll have more time ;)

And today let me present my dress with animal print. I know it has its haters but I def love it! :) It's from HM and I bought it at the discount.











photos - Paulina 
postprocessing - me


Ja tymczasem idę coś zjeść, później zwijam manatki i jadę spędzić świetnie czas na zdjęciach, pogaduchach i nocnych filmów oglądaniach ;)
Miłego dnia Skarby Moje :)
 Dziękuję, że jesteście! Buziaki :*

I'm going to eat sth, then pack myself and go to spend a great time with My Friend :)
Have a lovely day My Sweeties! :)
Thank you super much for being here with me! Kisses :*



XOXOXO



No comments:

Post a Comment