Take it easy :)





Witajcie! :)

To już ostatni zaległy post z Polski :) Od przyszłego tygodnia będą się pojawiać juz te cykane w Finlandii :)
A dzisiaj na luzie, na płasko, lubię. Jednak nie w wersji sportowej, a pozłoconej dodatkami i udekorowanej mocniejszym makijażem. Też lubię :) Dobrze się w takim czuję. Zmotywowałam też swoją szafkę wreszcie, ogarnęłam się i ściągnęłam PS'a :) Jak to zresztą widać po powyższym zdjęciu. W nim zabawę też LUBIĘ :)
 I to bardzo nawet. 
Hmm, chyba dzisiejszy post powinien nosić tytuł 'lubię' :) 
Za zrobienie zdjęć dziękuję po raz kolejny Pauli :)

Hi! :)
This is the last post from Poland :) From now on, I'll post pictures taken here, in Finland :) 
And today, casual, flat, I like. Not sporty though, but embellished with gold and darker make-up. I like it too :) I feel good in it. I motivated myself finally, and downloaded PS. As you can probably see in the pic above :) I like playing with this program as well. Even very much. 
Hmmm, I think today's post should be named 'I like' :)



Polubiłam się bardzo z tym kardiganem [TUTAJ] Jest bardzo przyjemny w dotyku, i pasuje do wszystkiego. Ta część garderoby to moje must have :) Jedną już tak zciorałam, że prawie się wytarła na ramionach ;) Dobrze, że mam kolejną i wydaje się być jeszcze lepsza gatunkowo niż tamta cienka ze Stradivariusa.

I really like this cardigan [GET HERE] :) It's really comfy and matches everything. This piece of clothing is definitely my 'must have' :) I worn out my old one, so I'm happy I have this as it's also of better quality :)




| trousers,top - nn | cardigan - Romwe | shoes - światbutów24
| hat - Pepco | bracelet,necklace - nn | ring - Seppälä |







Udanego Weekendu Kochani!! :*

XOXOXO

No comments:

Post a Comment