If I lose myself ...





Witajcie ! :)

Macie czasami tak, że potraficie słuchać jednej piosenki over and over again? :) Ja mam i tak męczę co jakiś czas jedną piosenkę, wiem, że to niezbyt dobre, bo nasza kochana piosenka szybko nam się później brzydnie, ale to jest silniejsze ode mnie ;)

Co do nagminnego 'napastowania' ciuchów... Mam tak samo ;) Jak w czymś się dobrze czuję i (mam wrażenie i nadzieję) że wyglądam, mogłabym nosić na okrągło :) Tak właśnie jest m.in. z tymi czarnymi szpiluniami :) Botki koturny ze swojego wcześniejszego posta też namiętnie noszę, bo są wygodne i przy okazji wydłużają nogę ;) A dzisiaj w roli głównej płaszcz z Romwe (KLIK), skryta barokowa sukienka i czarne szpilki. 





  
Do tego moje ulubione okulary z Firmoo i przeulubiony zegarek z EdiBazzar- stylowy - a jaki tani :) W opisie stroju macie do wszystkiego bezpośrednie linki :)




 No choooodźźźźźźźźźźźź ! :P








| coat - Romwe | shoes, bag - nn | dress - TK Maxx | watch - EdiBazzar | glasses - Firmoo | necklace - KappAhl |

***
*Camera- Canon 600D
*włosy - Joanna 'Jesienny liść'



Do następnego! :)

XOXOXO



Romwe Halloween Sale
Up to 70% off, over 1000+ styles
FREE Mystery Gift Orders over $40
Date: 10/25/2013 -10/31/2013
And new flash sale now:

No comments:

Post a Comment