Jesienne Smokey z Makeupgeek - VideoTUTORIAL

Witajcie! :)

Dzisiaj przychodzę do Was z makijażem iście jesiennym. Piękne zielone i brązowe barwy, lecz żeby nie było zbyt mocno, rozjaśnienie od wewnętrznego kącika :) Makijaż jest wykonany cieniami Makeupgeek ;)

________________

Nastąpiła ta chwila i... tam ta ram tam tam jest video tutorial :)

Przepraszam, jeżeli w niektórych momentach filmik jest zbyt przyspieszony, ale był to mój pierwszy montaż w nowym programie i jeszcze nie mam wyczucia :) Także Wiecie :)
Mam nadzieję, że Wam się spodoba :) Kciuki w górę i subskrypcje mile widziane ^^







Jeżeli podoba Wam się look, ja będę bardzo wdzięczna za kliknięcie w serducho :) (nie trzeba się logować)
 ---- KLIK ----
If you liked the look, I'd be grateful fot clicking the heart :) (No need to be logged in anywhere)






Ja uciekam się chillować z Kochanym a Wam życzę udanego wieczoru i całego weekendu ^^
Do następnego! :)

XOXOXO


No comments:

Post a Comment