Red skirt and Cream cardigan + VIDEO





Witajcie ! :)

Chwilę mnie nie było, ale musiałam naładować baterie i przezwyciężyć jesienną chandrę... Ale wróciłam :)
W niedzielę była taka cudowna pogoda, że aż się siedzieć w domu nie chciało. Kolory dookoła niesamowite, stąd dziś ostrzegam, mnóstwo zdjęć ;) Nieskromnie powiem, że bardzo mi się podobają a tę sesję uważam za jedną z lepszych :) To chyba przez te kolorki :)

Po raz drugi wkracza czerwona spódniczka, tym razem i innym zestawieniu. I na innych gabarytach, bo niestety dobrych parę kilo mi się przybrało. Muszę się jakoś zmotywować i wrócić do poprzedniego stanu, bo w tym wyjątkowo kiepsko się czuję. Ale też bez przesady, mogło być gorzej :p Po prostu za dobrze gotuję haha :D




Sorrki za moją minę kota na pustyni :D






Biorę udział w konkursidle na wizaż.pl 
Jeżeli macie tam konto, byłabym wdzięczna za oddanie głosu ^^ 



















 | skirt, cardigan - Romwe | top - Vero Moda | hat, bracelet - Seppala | shoes - nn | bag - HM |

*LIPS - Rimmel by Kate #10 + Makeupgeek #Shimma Shimma 






Zbieramy listki...

I siup :)


Na koniec jeszcze krótki filmik zmontowany ledwo ledwo ze skrawków W MIARĘ nadających się do publikacji :) Jednak nagrywanie na spontana to nie taka prosta sprawa :p Mimo to, mam nadzieję, że w miarę Wam się spodoba ;) 

Dużo musiałam w nim rasować, dlatego jakość nie jest super :( Ale jak już zrobiłam, to niech będzie.

PS. Całość ma miejsce zaraz obok naszego bloku :)



XOXOXO


Romwe Pre-winter Must-Haves
Up to 40% off
Date: 10/15/2013--10/18/2013
And the flash sale:

No comments:

Post a Comment