Sultry Heidi (makijaż jednym cieniem z paletki Astor)





Witajcie Kochani! :)

Dzisiaj przychodzę do Was z bajecznie prostym i szybkim makijażem, który wykonałam paletką Astor, wygraną niegdyś u Kosmetycznej Hedonistki :) Pozdrawiam Cię Pięknoto przy okazji serdecznie :) A Was zapraszam na jej bloga, bo jest na co popatrzeć i czym się zainspirować :)
_________________

Nie miałam czasu na grzebanie się, a chciałam coś mocniejszego, postawiłam na ten piękny kolorek, który uwiódł mnie od pierwszego otworzenia paletki :) Żadnego problemu z nałożeniem i roztarciem, po prostu miodzio :) 

I wybaczcie niepomalowane usta, ale serio mi się spieszyło. I tak, że zdjęciuch kilka kliknęłam :)

Hi! :)
Today I want to show you a smokey look done with only one shadow ;) I didn't have much time to do myself  up, so this simple and easy to do makeup was perfect for me :) The eyeshadow was really easy to apply and blend. I love this palette :)











Jeżeli podoba Wam się look, ja będę bardzo wdzięczna za kliknięcie w serducho :) (nie trzeba się logować)
 ---- KLIK ----
If you liked the look, I'd be grateful fot clicking the heart :) (No need to be logged in anywhere)


Myślę, że takie proste makijaże są równie efektowne, co sądzicie? :)



A na koniec krótki filmik, owoc mojej nudy i zabawy :)




Miłego wieczoru ! :)

XOXOXO


No comments:

Post a Comment