KONE Helsinki (Flormar) - WET LOOK WL02 RECENZJA



  

Witajcie! 

Dzisiaj w roli głównej występuje lakier firmy Kone (jest to marka Flormar dla Finlandii) o numerze WL02.
Śliczny pastelowy kolorek, który mogliście zobaczyć w poście z nowościami


(WIEM, przepraszam za skórki pomalowane. Ale sobie z tym nie radzę ;p )

Pojęcia nie mam co autor miał na myśli dając napis 'wet look', bo ja żadnego nadzwyczajnego wykończenia tego lakieru nie widzę.. ?


Pędzelek z rodzaju tych, które mogą być, ale szkoda że nie są inne. Przynajmniej dla mnie. Wolę szersze pędzelki. Szybciej płytka paznokcia jest pokryta.

PODSUMOWANIE

✔ ładny, pastelowy kolor
✔ ładna buteleczka
✔ dość długo się utrzymuje
✔ cena

✘ zbyt wąski pędzelek (jak dla mnie)
✘ lubi robić małe smugi

OCENA: 4/6


Wszystko co mam na paznokciach:
1.utwardzacz do paznokci PAESE 2.bohater dzisiejszego posta 3.najtańszy bezbarwny lakier 4.klej kupiony w hurtowni 5.motylaski z chińczyka :)


Do następnego!

XOXOXO



Romwe Top 8 Styles Sale!
Date: Nov 20 to Nov 26
Round 1: Share ‘win free page’ and win free clothes:
Round 2: Save more with extra coupon 
Round 3: Buy 3 and more get 1 for free

No comments:

Post a Comment