Niespodzianka od Pat&Rub!


Wczoraj zostałam mile zaskoczona. Wróciłam po długim dniu do domu i zastałam paczkę. Zupełnie nie widziałam od kogo to, nie miałam też żadnych przypuszczeń. Po rozpakowaniu kartonu, moim oczom ukazała się bardzo ładna torebka, a w niej mieściły się 3 kosmetyki. Od razu rzuciłam się, by obejrzeć, co do mnie trafiło. To moje pierwsze spotkanie z marką PAT&RUB i jestem bardzo ciekawa, jak się polubię z tymi produktami.


W pięknej sakiewce znalazłam taki cudna, jak:
  • Mleczna mgiełka rewitalizująca
  • Olejek rozświetlający do ciała i twarzy
  • Regenerujące serum do ust i okolic

Mogę się Wam przyznać, że właściwie już zaczęłam testy i jestem po pierwszych użyciach każdego z tych kosmetyków. Pewnie za jakiś czas będziecie mogli przeczytać ich recenzje na moim blogu. Przy okazji podzielcie się swoimi doświadczeniami z kosmetykami tej firmy. Jestem ciekawa, co o nich sądzicie :)

No comments:

Post a Comment