Paese Box - 11 kosmetyków za 39zł!


Z Paese Boxem spotykam się nie pierwszy raz. Pamiętam jedną z pierwszych akcji firmy (pierwszych, przynajmniej dla mnie), która odbyła się około 2 lata temu, na początku mojego blogowania. Można było wówczas zamówić pudełko za 22zł, a w nim miało znajdować się 6 kosmetyków. Post z nimi możecie zobaczyć w notce Kosmetyki za darmo.

Niestety przygoda z tamtymi kosmetykami była niezbyt udana - tylko jeden produkt pomieszkał dłużej w mojej kosmetyczce i naprawdę mi się spodobał. Teraz widzę jednak, że firma Paese dojrzała i to, co można dostać w obecnym Paese Boxie jest naprawdę nieporównywalnie lepsze niż kiedyś :) Porównajcie obie zawartości i stwierdźcie sami.



Tym razem marka oferuje nam aż 11 kosmetyków za cenę 39zł, które dostajemy w niewielkim opakowaniu. Widziałam, że wersje są różne. Akurat niektóre dziewczyny otrzymały to, co ja chciałam bardziej, ale ta zawartość też jest godna uwagi. W boxie znalazłam dwa kosmetyki pielęgnacyjne i 9 kolorowych, w tym 3 lakiery.


  1. 5w1, odżywka do paznokci / 9ml
  2. płyn micelarny / 50ml
  3. próbki pudrów: ryżowego i babusowego
  4. bronzer, odcień 1P / 10,5g
  5. podwójny cień do powiek, nr 817
  6. róż do policzków, nr 35
  7. pomadka do ust, nr 47
  8. lakiery do paznokci: 123, 105, 320 (piaskowy) / po 6ml


Jeśli chcecie zamówić sobie takie pudełko, odsyłam do przeczytania plakatu - znajdziecie tu wszystkie informacje i dane do przelewu. Jeśli lubicie paczki-niespodzianki to warto zamówić dla siebie lub komuś na prezent. Myślę, że cena 39zł za 11 kosmetyków (w tym kilka pełnowymiarowych) to dobra okazja. A jakie jest Wasze zdanie? Skusicie się?


No comments:

Post a Comment