SNOW WHITE inspired makeup




  


Witajcie! :)

Każdy z nas na pewno pamięta jak za młodu oglądał, czytał i słuchał pięknych baśni i bajek ;)
Ja tam do tej pory lubię sobie jakąś bajkę obejrzeć :)

Dzisiaj chciałam się z Wami podzielić makijażem inspirowanym sławną Królewną Śnieżką.
Do samego końca nie wiedziałam jak makijaż będzie wyglądać, ale tak już mam jak siądam do artystycznego makijażu :)
Jeżeli nic nie odwzorowuję dokładnie, tylko polegam na mojej wyobraźni, zawsze improwizuję.






Wiem, korona pozostawia wiele do życzenia, ale nie mam kurcze precyzyjnych pędzelków do takich robót :(
I muszę coś zrobić, bo mam ochotę na dużo, dużo obrazkowych i nie tylko makijaży :)






EYES
Makeupgeek - Cottontail, Electric
Glazel - white eyeshadow
NN - false lashes

LIPS
Rimmel - by Kate #10
 Makeupgeek - New Year's Eve



Mam nadzieję, że makijaż się podobał, jeżeli tak, będę wdzięczna za kliknięcie w serducho → KLIK
I hope you liked this look :) If so, I'd be grateful for clicking on the heart  → KLIK

____________________
Camera: Canon 600D
włosy: Joanna 'Jesienny liść




Do następnego ! :)

XOXOXO

No comments:

Post a Comment