Czekoladowe Smokey z Hean +TUTORIAL



  


Witajcie! :)

Tyle dobroci nakupowałam podczas pobytu w Pl, od razu zabrałam się za wypróbowywanie :)

Dzisiaj Kocie Smokey przy wykorzystaniu paletki Hean - High Definition, o numerze 405' hot chocolate'. Muszę powiedzieć, że bardzo pozytywnie się zaskoczyłam co do jakości tych cieni :)
Ale nic nie będę jeszcze mówić, recenzje przyjdą z czasem :)

!! Napiszę tylko, że jeżeli mieszkacie w Częstochowie i jesteście zainteresowani kupnem produktów Hean, to drogeryjka 'Justa' (o ile dobrze spamiętałam nazwę) na rynku na wałach jest zaopatrzona w ich produkty:)!!
 Niestety pojedynczych cieni nie było, ale stwierdziłam, że na próbę wezmę choćby i takiego poczwórniaka. Teraz żałuję, że nie wzięłam więcej :)

A pazura całemu lookowi dodaje ostra kreska, której wykonanie było samą przyjemnością :)
(W tej samej drogerii znajdziecie też produkty Pierre Rene :) Eyeliner wykupiłam ostatni ;p )








Na ustach pomadka z Kobo 'English Rose'

I jeszcze skrót tutorialu


 KLIK w serducho na zachętę :)

____________________
Camera: Canon 600D
włosy: Joanna 'Jesienny liść
*źródło zdjęć produktów - Internet


XOXOXO

No comments:

Post a Comment