NEW IN! :)


  

Witajcie Kochani! :)

Jak tam mijają Wam pierwsze dni Nowego Roku? :)
Ja wróciłam do Fin, zabrałam się ostro za dietę i powoli dochodzę do siebie :)

Przez okres pobytu na ojczyźnie, poczyniłam 'trochę' zakupów, a również wpadło mi coś do testów w łapki :)

Zabieram się ostro do pracy od przyszłego tygodnia, teraz mam jeszcze trochę spraw do ogarnięcia.

Przechodząc do sedna :)



Magiclash - Fiber Lash Extender, czyli rzęsy w butelce - teraz w extra promocji za 99zł (cena regularna - 249zł)
Zobaczymy co to cudeńko pokaże na moich rzęsach ;) Recenzja z pewnością się pojawi.


I nowości w mojej toaletce :) Najbardziej dumna jestem wreszcie z porządnych pędzli :) Żal tyłek ściskał wydać tyle kasy, ale mam nadzieję, że było warto :) 
No, i moja pierwsza ever paletka Sleek :P
Ze zdjęcia powyżej tylko cienie Mac Factor są nagrodą z konkursu, reszta kupna :P

Jak widzicie trochę tego jest, a ja planuję w tym roku robić więcej recenzji, co Wy na to? :)

_____________
A i na koniec oczko z Makeupgeek :) 
vanilla bean, pixie dust, shimmermint, envy beaches and cream i mocha

Jak Wam się podoba, kliknijcie w serduszko :)


XOXOXO

_____________

Sale for going out dresses! Starting at $9.99!
Preparing for the Valentine’s Day!
Free shipping worldwide! Don’t miss the rare chance!

2014 First Big Sale! Up to 70% off!
Extended with another 1000 styles!



No comments:

Post a Comment