Mój Hollywoodzki look - Rita Hayworth Inspired



  

Witajcie! :)
Dzisiaj makijaż inspirowany jedną z muz Maybelline - Ritą Hayworth. Klasyczne piękno, podkreślone oczy, czerwone usta, do tego ułożone włosy i możemy poczuć się jak gwiazda 

Na zbliżające się walentynki jak znalazł :)







Biorę udział w konkursie "Mój Hollywoodzki look" z okazji premiery książki "Maybelline. Historia rodziny, która stworzyła Maybelline". Powieść biograficzna przedstawia kulisy powstawania globalnej marki z udziałem największych gwiazd Hollywood na tle dziejów historycznych, zmian społeczno-kulturalnych, rodzinnych skandali, romansów i dramatów.


Do makijażu wykorzystałam trzy cienie Makeup Geek
★ jasny - Vanilla Bean (na całą powiekę)
★ brązowy - Mocha (w zewnętrzny kącik i załamanie) 
★ czarny - Corrupt (do przyciemnienia dolnej powieki) 

Przy linii rzęs grubsza kreska, bez 'jaskółki' 
Rimmel - waterproof gel liner

Rzęsy wytuszowane maskarą Maybelline Colossal oraz wzbogacone sztucznymi od KKcenterHk - model A551.

Na ustach mam 
★ pomadkę Rimmel by Kate w kolorze 10
★ fuksjowy błyszczyk z Bell 'air flow' w kolorze 03











Co myślicie o takiej propozycji makijażowo-stylizacyjnej? :)
Ja muszę przyznać, że w takich włosach wyjątkowo dobrze się czułam :)

JEŻELI WAM SIĘ PODOBAŁO, BĘDĘ WDZIĘCZNA ZA SEDUCHO 


____________________
Camera: Canon 600D
włosy: Joanna 'Jesienny liść

 | kolczyki - prezent | kombinezon - sh | futerko - Terranova |





_____________________
Continuing the carnival sale
Over 1800 styles, up to 80% off
Start from $2.99
Time: 2/11/2014 ---2/17/2014
Don’t miss, girls!



No comments:

Post a Comment