Rimmel: Apocalips, 102 Nova


Kilka miesięcy temu pokazywałam Wam lakier do ust od Rimmela w kolorze Stellar. Dzisiaj przychodzę z mniej intensywnym kolorem, a mianowicie - Nova. Nova trafiła do mnie na promocji -40% w Rossmannie, czaiłam się na ten kolor już od dłuższego czasu. Mimo że jestem fanką fuksji i czerwieni, chciałam mieć coś 'bardziej dziennego'. Nova nie jest typowym bladym nudziakiem, co bardzo mi się podoba - daje zauważalny efekt na ustach, ale po prostu nie jest rzucającą się w oczy czerwienią.

W lakierach Apocalips uwielbiam aplikator - moim zdaniem jest idealny do równomiernego rozprowadzenia kosmetyku i nadania ustom pożądanego kształtu. Kolor Stellar bardzo polubiłam, ale Novę polubiłam jeszcze bardziej ze względu na jeden aspekt - utrzymywanie się. Zabrzmi to dziwnie, ale ona trzyma mi się na ustach lepiej niż ciemniejszy Stellar. W dodatku wpija się w usta, trochę jak liptint. Nie spodziewałam się tego po tak jakim odcieniu. Jestem bardzo zadowolona z tego lakieru i chętnie go noszę.



Cena: ok. 23zł     Pojemność: 5,5ml      Dostępność: szafy Rimmel - Rossmann, Natura itp.

No comments:

Post a Comment