The Blonds, MAC S/S14 NYFW- Makijaż z wybiegu wiosna/lato 2014


  

Witajcie Kochani!! :)

Dzisiejszy makijaż to moja pra a na konkurs organizowany przez Maxineczkę i Golden Rose. Myślałam, że mam czas do 14-tego, ale dobrze, że dziś sprawdziłam i okazało się, że jak chcę wziąć udział, to muszę szybko zacząć działać ;)

Link do filmiku z makijażem Maxi i konkursem KLIK

Temat konkursu, to inspiracja trendami z tegorocznych, wiosenno-letnich wybiegów .
Ja zainspirowałam się lookiem MAC dla The Blonds.



Jest to inspiracja, nie czyste odwzorowanie, dlatego makijaż się nieco różni :) Niestety nie widać pięknie mieniącego się pyłku na górnej powiece i dwóch brokatów na dolnej, cóż...


UŻYTE KOSMETYKI

TWARZ
Glazel - baza pod makijaż
Bourjois - 123 PErfect
Kryolan - puder ryżowy #Anti shine
MIYO - bronzer #sun kissed
Smashbox - róż #peachy dram
MAC - mineralize skinfinish #adored

OCZY
NYX - jumbo pencil #milk
Flormar - neon shadow #N101
KOBO - pigment #401 Sunny yellow
Makeupgeek - gel liner #Immortal
Golden Rose - eyeliner #307
Makeupgeek - eyeshadows #Creme Brulee #Corrupt #Poolside
SYN COsmetics - brokaty #Ego #Delusional
NN - kupiony w hurtowni brzoskwiniowy pyłek
KKcenterHk - sztuczne rzęsy
USTA
Maybelline - colorsensational #132 sweet pink
Golden Rose - 2000 lipstick #126


Jednym z warunków było wykorzystanie kosmetyku marki Golden Rose, w moim przypadku była to niebieska kredka służąca za bazę na dolnej powiece, szminka oraz lakiery na paznokciach:)



The Blonds, M∙A∙C S/S14 New York Fashion Week



Dajcie znać, czy moja interpretacja Wam się podobała  ;) 


____________________
Camera: Canon 600D
włosy: Joanna 'Jesienny liść
* Paznokcie - Golden Rose - Rich Color #16 i #44 + Flormar - Miracle Colors #U25



PS. Serdecznie Was zapraszam na smakowite rozdania u

No comments:

Post a Comment