Catrice: All Matt Plus, podkład matujący, jak sprawdza się na skórze tłustej? + zdjęcia


Przychodzę dzisiaj z recenzją podkładu, którego używam już od około 2 miesięcy. Jest to podkład Catrice All Matt Plus. Kupiłam go w Niemczech, w Rossmannie, za 6,45€. Zdecydowałam się na niego, ponieważ kusił mnie od dawna, a jego kolegę Photo Finish już wcześniej miałam i całkiem lubiłam. Ciekawi, jak się u mnie sprawdził?

Polubiliśmy się od samego początku, od pierwszej aplikacji. W moim posiadaniu jest kolor 010 Light beige i mimo że jest jasny, to nie polecałabym go osobom bardzo bladym, ponieważ trochę się utlenia. Kolor powinien pasować osobom, które noszą odcienie 150/180 Revlona ColorStay. Konsystencja kosmetyku jest bardzo fajna, niezbyt gęsta i niezbyt rzadka. Przypomina trochę lekki mus. Opakowanie wyposażone jest w wygodną i higieniczną pompkę.



Krycie podkładu jest średnie, ale jeśli nie macie większych problemów z cerą, tylko np. jesteście zaczerwienione, to powinien dać sobie z tym radę. Spotkałam się z opiniami, że kryje lekko (jak krem tonujący), ale ja zupełnie się z tym nie zgadzam, wszak kremy tonujące prawie nie kryją moich niedoskonałości. Stopień krycia oferowany przez All Matt Plus spokojnie wystarcza mi na dzień, a nawet pokusiłam się o użycie tego podkładu solo, kiedy szłam ostatnio na 18-stkę (drugie zdjęcie). Bardzo lubię ten kosmetyk za to, że długo trzyma się na mojej twarzy. Kiedy pierwszy raz go użyłam, wytrzymał spokojnie 12h, a moja cera nadal wyglądała dobrze. Najbardziej lubię go nakładać jajkiem Ebelin, bo wygląda wtedy dość naturalnie i dobrze się trzyma skóry.

Jeśli chodzi o kwestia matujące - moim zdaniem podkład matowi skórę bardzo delikatnie i na krótko. Zazwyczaj nakładam go na krem matujący i przypudrowuję pudrem silnie matującym (Mariza, ryżowy). Przy mojej tłustej cerze, nakładanie go na krem nawilżający mija się z celem, ponieważ już po 2-óch godzinach, świecę się jak latarnia. Ogólnie rzecz biorąc, bardzo polubiłam ten podkład i możliwe, że jeszcze do niego wrócę. Odpowiada mi w nim krycie, trwałość i niewygórowana cena, i mogę stwierdzić, że to jeden z najlepszych podkładów drogeryjnych, z tej półki cenowej, jakich miałam okazję używać.

A tak wygląda podkład na mnie:


Cena: 26,99zł      Pojemność: 30ml      Dostępność: szafy Catrice - drogerie Natura, Hebe

No comments:

Post a Comment