Born Pretty lipstick review + Neon Makeup


Witajcie! :)

Dzisiejszy makijaż możecie potraktować jako dwie osobne propozycje (albo oczy, albo usta) lub całość, która może być wykorzystana przy sesji zdjęciowej :)
***
Ja wczoraj wybrałam się w tej szmince na spacer na pocztę i nadziwić się nie mogłam jakie to zamieszanie powodowałam :p (a raczej chyba kolor ust) Cóż, mnie takie rzeczy nie ruszają, a sama cieszę się ogromnie, bo wszędzie szukałam szminki o bardzo ciemnym kolorze.
***
Żółte, neonowe cienie położone na całej powiece to fantastyczna propozycja na letni wypad. Rozjaśniają spojrzenie, nadają mu wakacyjnego wyrazu i pokazują, że nie boimy się zaszaleć z kolorem :)


Hi! :)
Todays makeup can be splitted into two parts that you could use in your makeup - either the eyes or lips).
OR the whole of it - if you want a bold makeup for some photoshooting.
Yellow, neon shadow applied on the entire upper lid - perfect for a summer party.
It brightens up your face, imparts a summer look and shows that you're not afraid to play with colours.

 ● Bourjois - 123 Perfect #52 Vanilla
● Maybelline - affinitone concealer #01 nude beige
 MIYO - bronzer #sun kissed
● Dermacol - #207
 Kryolan - puder ryżowy
● Flormar - neon eyeshadow #N101 (KLIK)
● Maybelline - Colossal mascara 100% BLACK
● MIYO - #08 Coffee
● Born Pretty - lipstick #3 (KLIK)
✎ pędzel - Zoeva 227 Soft Definer

 * Co do samej szminki *

'Shimmer Lip Stick Dark Red Purple Natural Cream Moisture Gloss'


Fantastyczny kolor!! 
Faktycznie kremowa konsystencja, nie wysuszająca ust. 
Można stopniować efekt intensywności koloru. 
Bardzo ciemne usta można uzyskać przy trzech warstwach. 
Sama w sobie, szminka utrzymuje się kilka godzin, natomiast próby jedzenia ze względu na swoją kremowość nie przetrwała.
Opakowanie proste, plastikowe z bezpiecznym 'kliknięciem'. 
Bezzapachowa.
Tania.

OCENA

*About the lipstick*

'Shimmer Lip Stick Dark Red Purple Natural Cream Moisture Gloss'

Awesome colour! 
It's creamy, doesn't dry the lips.
The intensity of the color can be graded.
Dark lips can be achieved with three coats of the lipstick.
Stays on lips for couple of hours yet because of its creamy finish didn't survive the eating challenge.
Simple, plastic packaging with a characteristic 'click'.
Fragrance-free.
Cheap.


I jak Wam się podoba? Ja uwielbiam neony i wiem, że będą mi tego lata towarzyszyć :)



____________________
Camera: Canon 600D
włosy: Joanna, sprany 'Jesienny liść
*nails: Wilm Mild #007 back to 80's

Przypominam jeszcze o swoim nowym FB poświęconym fotografii ;) - KLIK

No comments:

Post a Comment