Hope


"Nadzieja" jest tym upierzonym 
Stworzeniem na gałązce 
Duszy - co śpiewa melodie 
Bez słów i nie milknące - 

W świście Wichru - brzmi uszom najsłodziej - 
I srogich by trzeba Nawałnic - 
Aby spłoszyć maleńkiego ptaka, 
Co tak wielu zdołał ogrzać i nakarmić - 

Śpiewał mi już na Morzach Obcości - 
W Krainach Chłodu - 
Nie żądając w zamian Okruszka - 
Choć konał z Głodu
                                                           E.D. przekł. S.B.

_____________
“Hope” is the thing with feathers -
That perches in the soul -
And sings the tune without the words -
And never stops - at all -

And sweetest - in the Gale - is heard -
And sore must be the storm -
That could abash the little Bird
That kept so many warm -

I’ve heard it in the chillest land -
And on the strangest Sea -
Yet - never - in Extremity,
It asked a crumb - of me.
                                               E.D.

Rebecca Ferguson - I Hope

jacket- KLIK ♦ skirt- Seppala ♦ body- Vero Moda ♦ clutch- HM ♦ sandals- Lindex 
glasses- Seppala ♦ necklase- Diva ♦ bracelet- DIY ♦ rings- Gina Tricot
_________________________
Camera- Canon600D, 50mm
*nails - Wild Mild #007 Back to 80's
*lips - Rimmel by Kate #10 




Witajcie! :)
Maxi zestaw z niedzieli. Jak tylko zobaczyłam tę spódnicę w sklepie, od razu ją kupiłam. To nic, że mega obcisła i pewna partia mojego ciała krzyczy J.LO! - chociaż już jest -2cm.
Już miałam w głowie zestaw w stylu grunge, nie przypuszczałam, że w elegenckim zestawieniu też będzie dobrze wyglądać.
Nowe sandały, upolowane po przecenie cieszą moje oczy niezmiernie :) I muszę powiedzieć, że wyjątkowo moja stopa w całości leży na podeszwie, a nie jest w powietrzu jak we większości butów.
Skoro już tak same nowości dziś, to jeszcze całość dopełnia nowe body z Vero Moda, kupione tydzień temu. Wzięłam je głównie z tego względu, że na dole nie ma majtasów tylko stringi. Brak odznaczania się, którego tak bardzo nie cierpię.

!!!
Założyłam jeszcze jedno konto na Facebook'u KLIK, gdzie będę wrzucać wszystkie swoje 'pstryki' nie związane z makijażem i modą, chociaż i takie sporadycznie mogą się pojawić :)
Powoli próbuję się rozwijać, miło mi będzie, jeżeli zechcecie mi również tam towarzyszyć :)
Póki co, nie ma tam zbyt wiele, ale będę się starać je systematycznie uzupełniać ;)
______
I created a new Facebook account CLICKwhere I will post my pictures not makeup and fashion related. I try to develop my photo skills, I would really appreciate it if you could be there with me as well :) For the time being, there are only few pictures but I'll do my best to pack my page with many nice shots :)



No comments:

Post a Comment