'Ostatnio' na zdjęciach #1, czyli kwiecień-maj-czerwiec okiem aparatu :)

Rzadko piszę o czymś osobistym, rzadko pokazuję swoje prywatne zdjęcia na blogu. Można tego znaleźć sporo na moim Instagramie, którego mam od kwietnia, ale nie każdy tam zagląda. Dzisiaj przygotowałam sporą dawkę zdjęć z ostatnich trzech miesięcy (są pomieszane, zupełnie nie ma w nich kolejności :P). Zapraszam do oglądania :)


moje 22-gie urodziny / spotkanie z Markiem / Primark w Berlinie

wakacyjny make-up / robienie paznokci na kosmetyce / wieczorne wyjście na piwo do Spiżu :)

w miarę standardowy make-up dzienny / bardzo fajne piwko z fajną etykietą / omg, napój aloesowy, jakie to pyszne!

mój pieseł w czasie upałów / jezioro Dominickie / Strachy i Pidżama, leci cały czas <3

obrona pracy licencjackiej / Noc Świętojańska i wianki DIY :D / moje raw beauty, które jest średnio beauty :P

zdjęcie do dyplomu / wycieczka na Śnieżnik / zarąbista chatka na Śnieżniku, masz prawie-dom :D

z kotełem Wojtka / ścięłam włosy... dość sporo / impreza na burżuju - za to smaczne i śliczna butelka :P

No comments:

Post a Comment