Malutkie zakupy włosowe + wyniki rozdania


Kupiłam dziś dwa produkty do włosów: maskę i odżywkę. W marcu udało mi się wykończyć właśnie inną maskę i odżywkę, i kupiłam coś na ich miejsce (jakbym miała mało innych nawilżaczy do włosów ;P). Po Kompres nawilżająco-regenerujący skusiłam się, bo Maseczka jajeczna (z serii tych samych opakowań) bardzo dobrze się u mnie sprawdzała. Ten kosmetyk ma inny, znacznie krótszy skład - zobaczymy. Koszt: 8,99zł


Zobaczyłam też odżywkę Garnier. Po przygodzie z Olejkiem z awokado&masłem karite miałam ochotę na inny produkt tej marki, ale nie chciałam do niej wracać, bo zapach mi nie odpowiadał. Ta podobno pachnie egzotycznie. Dodatkowo zachęcił mnie skład - ilość ciekawych substancji jest dość wysoka jak na taki produkt (oleje: palmowy, kokosowy i ekstrakty: z cukru trzcinowego, rumianku, jabłka, męczennicy oraz skórki cytryny), także z chęcią przetestuję. Koszt: 8,49zł


________________________________________________________________________

Chciałabym także ogłosić wyniki mojego rozdania. Organizując je miałam nadzieję, że rozwiązanie nastąpi w ciepły, przyjemny dzień, a tymczasem jest ładna pogoda, ale zimno :( Mam nadzieję, że niedługo będzie już ciepło i że będę mogła zorganizować swoje urodziny (20 kwietnia) w plenerze :)

Najbardziej urzekła mnie odpowiedź blogerki Catya V. Spodobało mi się to, że dla mniej wiosna będzie czymś nowym i że w komentarzu skupiła się bardziej na córeczce niż sobie :))

Dlaczego nie mogę się doczekać nadejścia wiosny? Ponieważ wiosna - a raczej ciepła, przyjemna aura na zewnątrz - oznacza codzienne spacerki z moją malutką córeczką, wspólne dotlenianie się i łapanie słoneczka... Poza tym - zaraz będzie wiosna, a potem, zaraz po niej, lato - a latem biorę ślub z tatą Oliwki :). Tak więc tegoroczna wiosna jest dla mnie okresem szczególnym, bo będzie to okres obfitujący w przygotowania ślubne, na pewno będzie też trochę stresu, ale dodatkowo pojawią najpiękniejsze momenty, które będą "miodem na moje serce" ;) - nowe umiejętności mojego dziecka, każdy jej dodatkowy centymetr i gram. :) Tak więc nie mogę się jej doczekać, bo to będzie najpiękniejsza dotychczas wiosna w całym moim życiu - ciepła, przyjemna, cudowna, pełna miłości.

Proszę Cię o wysłanie swojego adresu, żebym mogła wysłać nagrodę ;) DZIĘKI WSZYSTKIM ZA UDZIAŁ!

PS. Jestem ciekawa, ile osób ode mnie odejdzie po tym rozdaniu ;P Mam nadzieję, że jednak zostaniecie, bo mój blog jakoś Was zainteresował :) No a poza tym to nie ostatnie rozdanie na moim blogu ;)

No comments:

Post a Comment