Parking Dots + Make-up :)

Hej Kochani!:)

Co tam u Was? :) Jak Wam mija zima tej wiosny? :P

Ja byłam dzisiaj w częstochowskiej galerii spotkać się razem z innymi Kobitkami na evencie, pt Jacyków kontra blogerki.
I powiem Wam szczerze, że gdyby nie to, że miałam tak wyborne towarzystwo moich pięknych i przesympatycznych koleżanek, to cała eskapada do galerii zostałaby przeze mnie nazwana kompletnym fiaskiem. Czemu? Bo w sumie nic nadzwyczajnego się nie działo, bitwa na stylizacje miała być, a co to za bitwa jak była między Jacykowem i tylko JEDNĄ blogerką... Mianowicie Cajmel. Nie wiem dlaczego w liczbie mnogiej był tytuł wydarzenia... No ale cóż. Ogólnie jestem bardzo zadowolona z wypadu, bo miałam okazję trochę lepiej poznać Moje Częstochowskie Dziewczynki ^^ No, super super :D  Więc tak wyszło, że większość czasu spędziłyśmy we 4 z Paulinką, Kalinką i Anią w kawiarni przy pogaduchach ;) Polecam odwiedzić ich blogi :) Na chwilkę widziałyśmy się też z Ewą, szkoda, że tylko chwilkę, ale zawsze coś :) Pozdrawiam Was Kochane :)

 Jako, że przestrzeń na moim blogu jest bardzo droga, zaprezentuję Wam to wszystko w jednym kawałku ;P Nie uważam, żeby to wymagało więcej miejsca :p


TU możecie zobaczyć więcej zdjęć :P haha i nasze wspaniałe miny na jednym z nich :D my som takie troche fejmys :D

***************

A teraz przejdźmy do mojej skromnej osoby ;)
Uwaga ! Dużo zdjęć :P 

Więc może zaczniemy od początku, czyli od makijażu :)



Uwielbiam tą szminkę! 

TWARZ
Oriflame - Giordani Gold make up base +DAX Cosmetics- smoothing and illuminating base
Pierre Rene - korektor #01
Celia - korektor rozświetlający
Lumene- Mineral Foundation #Cream Beige + Pierre Rene - Skin Balance #25
Rimmel- Stay Matte #Transparent
Avon- brozning pearls
Sephora make up palette -blush
PAESE- illuminator

OCZY
Inglot - Duraline (as a base)
Inglot - 328m
Miss of Paris - brown shadow #677
Rimmel - waterproof gel liner
HM - white liner #PURE WHITE
Douglas - Dress Up Mascara
False lashes - DON beauty eyelash (chińszczyzna, ale jak ja sobie dałam radę, to są świetne :D naprawdę miękkie ;) no, i koszt - całe 3 zł ;P )
DUO adhesive

USTA
Emily - long lasting lip pencil #215
Golden Rose- 2000 lipstick #119







A przechodząc do outfitu...

No to jedziemy :)

I jesteśmy na miejscu ^^








Sówka ma już dość :D
| jacket - JC | kostium ze spodenkami - HM | shoes - nn | hat - Deichmann | glasses - Firmoo |
|tiger bracelet, necklace, earings- Diva | blue bracelet - bydziubeka | watch - EdiBazzar | pink bracelet, bag - Seppälä | silver bracelet, star ring - KappAhl |



Z Paulinką :) A Kalinka fotografuje ;)
.
.
.
Ploty ploty w kawiarni :)
Dziubaśny buziak musi być! :D haha
Ta Piękność chyba liczy, że jak pocałuje 'ropuchę' to w środku złotem się wypełni ^^
Dziękuję bardzo Kalince za porobienie zdjęć ;)
I Paulince za kilka przesłanych i tu umieszczonych :)

Na koniec mały mix zdjęć od Kalinki :) Niestety nie są zbyt ostre, ale wiadomo kto gdzie jest :) Tylko Pani Fotograf brakuje ... :( Ale pojawia się Ania ;) :*



I tak w ogóle, to zakończył się już konkurs na Makeupbee ;) Dziękuję Wam Kochani za każdy Wasz głos!! Niestety nie udało mi się wygrać, a miejsce tym razem było tylko jedno. Bardzo dziękuję za Wasze wsparcie!  ;)


Pozdrawiam Was serdecznie i do następnego! :)


XOXOXO




No comments:

Post a Comment