Mysterious Prom Queen

Witajcie Kochani!! :)

Dzisiaj przychodzę do Was z fantazyjnym makijażem :) Jakim jest maska :)

Siedziałam nad maską 2 godziny, bardzo przyjemnie mi się malowało, najtrudniejsze było dla mnie symetryczne namalowanie konturu.. I wyglądałoby może lepiej ze sztucznymi rzęsami, ale ja jestem głąb i nie umiem przykleić :/ Tak, jestem głąbem sztucznych rzęs :P 
Mam nadzieję, że Wam się będzie podobać i 


Hello My Dears! :)
Today I'd like to show you an artistic look i.e a mask :)
I've been doing it for 2 hours and I had a great time while doing it :)
I wish you liked it and












Tak mniej więcej wyglądała moja toaletka podczas pracy ^^
Zrobił mi się mały bałagan :P Pełno pyłu z cieni :)
That's what my dressing table looked like during my work ^^
A little bit of mess ;P A lot of eyeshadow dust :)




PRODUCTS
Rimmel- Waterproof gel eyeliner
Sephora - Jumbo liner #03 Grey
YES LOVE - palette #1
PAESE- black eyeshadow #602
DIY- silver eyeliner
Maybelline- Khol liner #Ultra black
Eveline- eyelash serum 
Douglas- Dress Up Mascara
DUO- eyelash glue
ornaments

No to jeszcze mały outfit na dokładkę :P A co :D Szalejemy dziś :D
And additionally - an outfit :) Let's be crazy for a moment :D



Accessories - DIVA (dziękuję za tak wspaniałe błyskotki!!  )


Mam nadzieję, że podoba Wam się tak jak mi :) Szkoda mi było myć twarz :P
Dziękuję z góry za wszystkie głosy!!! :*
I hope you'll like it as much as I do :) It was hard for me to wash it off :P
Thank you all in advance for the votes!! :*


All in one..

XOXOXO

No comments:

Post a Comment